op zijn huis passen.

Volgende week gaan de ouders van mijn vriendje een week weg… En ze hebben gevraagd of ik en mijn vriendje dan zogenaamd op het huis willen passen.

Nou wil ik iets leuks voor hem doen… Iets verassen hem met iets verwennen ofzo.
Morgen hebben we een maandje dus het is nog wel heel pril allemaal…
Maar ik weet dus echt niet wat ik nou moet organiseren zegmaar!

Koken is wel een leuk idee alleen kan ik nog niet echt super goed koken ofzo, dus dat risico loop ik liever niet!

Hebben jullie ideeen? Of ervaringen? En tips?

Koken is écht super leuk, ga lekker samen in de keuken staan joh!
En anders een massage =), hoeft helemaal niet heel intiem te zijn. Je kan ook gewoon wat kaarsjes aansteken en allemaal lieve liedjes opzetten.

Ehm, wat heb ik nog meer gedaan even denken.

Je kan ook een avond gewoon spelletjes spelen lekker ouderwets. En uiteraard filmpje kijken, wandelen. Ga anders (ik weet niet waar je woont) naar het strand. En wat ik pas gedaan heb en echt super was. Een picknick =D.

Dat ze nu al het huis aan jullie 2 toevertrouwen(A) haha dat is opzich wel leuk. Was het bij ons maar zo’n feest. Haha maar ff ontopic
bedoel je gewoon leuke dingen doen? Dan ga je samen iets lekkers koken, gewoon proberen, als het mislukt is het toch geen ramp. haha. En dan nodig je wat vrienden uit die savonds mee komen eten en daarna in jullie thuisbioscoop een filmpje kijken!
Oke dat is het eerste wat gelijk in me opkwam

Het huis romantisch maken? Door het licht uit en kaarsjes aan te steken, met een leuke film of hem masseren of iets?

Ik zou hem inderdaad romantisch verrassen. Koken is echt heel leuk, en veel jongens waarderen het enorm! Haha

@Allready, ik zou nou niet zo snel andere vrienden uitnodigen…

wow, superleuk!
maak het gewoon heel gezellig en romantisch en dan komt het zeker goed!(:

Oh, vet leuk! Ehm, koken is inderdaad leuk. Ookal ben je er geen ster in, je kunt gewoon samen iets makkelijks maken, hihi.

verras hem door naakt in zn achtertuin te gaan staan. oke grapje

whahaha ='D

:grinning_face_with_smiling_eyes:

je kunt ook samen pizza maken, bij de winkel deeg kopen + kaas en tomatensaus enzo en dan gewoon samen maken (:
daarna filmje kijken / spelletje doen / massage geven

haha naakt in de achtertuin gaan staan is niet zo handig aangezien ze een lage ding hebben waardoor de buren goed kunnen bekijken -.-’

masseren is idd ook wel leuk!:slight_smile: Ik denk dat ik gewoon zorg dat we lekker samen koken en eten en dan een filmpje ofzoo:)

misschien dat ik dan nog wel even wat spannende lingerie koop? :slightly_smiling_face:!

Oeh, echt leuk :grinning:
Maar, idd wat hierboven al is gezegd… en je kunt ook een ontbijtje op bed maken voor hem ^^ moet je er denk ik wel nog wat boodschappen voor doen (miss ook leuk om samen te doen, net alsof jullie samenwonen).

jaaa een nieuw lingerie setje/pyamaajurkje ^^
en ook een leuke: bij de xenos krijg je voor 5¤ ofzo een chocoladefondeu, en dan lekker aardbeien en marshmallows en dingetjes kopen om te chocoladefonduen (:

en koekjes bakken ofzo is ook supergezellig (:

en ja hoor iemand krijgt weer zin in een vriendje

ja en ik heb nog zo’n dobbelsteen waarop staat van jij doet iets uit, of ik doe iets uit, of jij mag kiezen wat ik uit moet doen etc… en als we er dan een wedstrijdje van maken: wie als eerst in ondergoed zit moet masseren ofzoo!:stuck_out_tongue:

marshmallows is ook leuk:D

Maak inderdaad het huis romantisch. Koken is echt niet zo moeilijk & als je het samen doet, gaat het vast niet mis! En al gaat dat het wel, dan is het nog gezellig :smiley: En gewoon een filmpje kijken, massage, wat je eigenlijk al allemaal had… Gewoon lekker samen zijn! owjah, samen douchen is ook gezellig :wink:

no no, 2 iemanden!

haha ^ vriendje hebben is leuk idd(A)

jaa ik hou van samen douchen (A) al kan ik niet tegen water in mijn ogen en hen douch spetterd nogal -.-’