Op wie stemmen jouw ouders?

Ik heb wel even gesearched, maar volgens mij ging het alleen maar over de partijen zelf enzo.
En dat bedoel ik niet ;d
Mijn vader stemt Pvv, en m’n moeder weet ik zo niet ;d
En wat stemmen jullie ouders?

D66, allebei :slightly_smiling_face:

En mag ik vragen wáárom jouw vader op Pvv stemt?
Ik heb zo’n godse hekel aan Wilders…

Mijn vader geloof ik CDA, maar ik weet het eigenlijk niet zo goed xD

Papa CDA
Mama D66

CDA allebei . :slightly_smiling_face:

Allebei D66.

Ik weet dat eigenlijk niet. Ik mag net niet stemmen, word niet zolang na die dag 18. Maar ik zou CDA of PVDA stemmen.

En inderdaad, waarom stemt jou vader Pvv? :slightly_smiling_face:

Meestal stemmen we allemaal op de cda. Dat doe ik dit jaar ook, ik neem aan mijn ouders ook.

Foutje, deze was dubbel.

D66 rockt :grinning:
Vader D66, moeder VVD

Mijn moeder weet het nog niet helemaal. Meestal PvdA. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ga stemmen, vind het wel moeilijk nu…
Iig géén cda.

Ja ik haat hem ook een beetje, hij begint een beetje op Hitler te lijken…
Maar hij mag buitenlandse mensen -DIE ZICH NIET AANPASSEN- niet echt.
Ik vind dat iedereen een mens van de wereld is en dat je elkaar moet accepteren, maar het is ook zo dat er in de miljarden euro’s per jaar gaan naar mensen die niet uit een bedreigd gebied komen en niet werken (beetje dom uitgelegd maar hoop dat je snapt wat ik bedoel)
Maarja dat vind hij nou eenmaal, ik vind dat er 2 kanten aan zitten.
So i don’t know ;d

Mijn ouders stemmen allebei op de Christenunie dacht ik, ik mag zelf ook stemmen trouwens, en ik stem op de Pvdd of Groenlinks. :slightly_smiling_face:

Ik heb er niet veel verstand van want k’ ben 15, maar veel mensen zeggen altijd dat je zowieso niet op Femke Halsema van groenlinks moet stemmen ofzo…
Nja ik heb er niet veel verstand van, maar ze zeggen dat ze geen land kan regeren enzo…
Oja, ik moet zo naar mn moeder dus ik weet niet of ik nog veel terug typ ;d
Ik zal ff proberen me nieuwe w8woord te vinden dan kan ik daar gewoon verdergaan ;d
xoxo,

Ik vind dit zo raar hè, als iemand D66 stemt hoeft hij zich niet te verantwoorden, maar Wilders wel, je staat in beide gevallen toch achter de partij waar je op stemt?
En ik ga de topic titel even wijzigen, want het is jouw ouders;)

Ze mag nog wel heeel veel zetels gaan krijgen voordat ze het land gaat regeren. Ik krijg in deze campagne trouwens wel een goede indruk van Femke. Ik vind de partij niet zo veel, maar ze is een goede fractieleider! Als ik jou was zal ik je niet zo laten beinvloeden door je omgeving :wink:

PVV is wel ff een stukje radicaler…

nee stemmen op pvdd, goed dat er wat aandacht voor is maar naast alles wat zielig is voor de dieren (aanstellers!) hebben ze niets te bieden. Hun speerpunten hebben alleen betrekking op de dieren.

Mijn ouders stemmen allebei Christenunie … Ik zelf mag nog niet stemmen.

Wat me ouders, ik mag zelf stemmen!
ik stem D66!