Op wie nou verliefd?

Hey meiden,

Ik ben echt super lang verliefd geweest op een jongen. En ja door veel stook gedrag hebben we nu geen contact meer, wat me veel pijn doet .
Alleen sinds dit weekend heb ik een andere jongen ontmoet. Ik weet niet echt wat ik nu met mijn gevoelens aan moet. Ben ik nog verliefd op die ene jongen waar ik nu geen contact mee heb of ben ik opeens verliefd geworden op deze jongen? :woman_shrugging:t3:die eigenlijk 1,5 jaar jonger is. Maakt opzich niet uit . Maar hij zit in 4 havo en ik op een studie. Iedereen had het erover van hebben jullie wat. Want stonden echt leuk te dansen en hij had de hele tijd zijn arm om me heen. Heb wel wat met hem geappt en willen met ons groepje afspreken. Maar idk hoe ik dit moet aanpakken en of ik nou verliefd ben op hem of nog op die andere? Want die zit ook nog in mijn hoofd . Of probeer ik nou verliefd te worden op een jongen om die andere uit me hoofd te zetten? Ik weet het niet meer.
Hebben jullie misschien tips ? Want was eigenlijk van plan effe lekker niet verliefd te worden ofzo. Ik ben gewoon nogal door de war nu. Of moet ik het laten gaan?
Heeft er een van jullie tips wat ik moet doen?

Liefs Steffani

Ik denk dat je er te snel het label ‘verliefd’ op plakt. Ga gewoon lekker afspreken met die jongen van afgelopen weekend. Niemand zal je dat kwalijk nemen. En dan merk je vanzelf of je hem nog steeds leuk vindt. Misschien valt hij wel tegen na het weekend :wink:

En als je die andere jongen waar je geen contact meer mee hebt echt niet uit je hoofd kan zetten, wat is er op tegen om hem gewoon nog eens te berichten/bellen/opzoeken? Dan weet je zeker waar je aan toe bent met hem.

1 like

Die andere jongen ga ik niet meer bellen of appen , geeft me meer verdriet.
Was gewoon bang dat ik nu een andere jongen zoek om hem uit me hoofd te zetten . Maar eigenlijk zit hij al bijna niet meer in me hoofd hahah.

Maar die jongen van het weekend ga ik waarschijnlijk mee afspreken dus daar heb ik echt wel zin hahaha. Je hebt gelijk het kan ook gewoon leuk vrienden zijn. Alleen iedereen begon er al over van hij vind je leuk en vind jij hem leuk etc hahah en ik hoorde van een vriendin dat hij er om heen draaide en het niet ontkende hahah. Maar goed ga wel zien. Want krijg best wel een warm gevoel als ik aan hem denk hahah . Allleen zit een beetje met zijn leeftijd maar ja