Op whapp anders tegen elkaar praten dan irl

-

Toen ik met me vriend had hadden we dat ook.
niet wachten op de eerste stap die hij moet zetten, gewoon je zelfvertrouwen in de strijd gooien & gewoon tegen hem gaan praten & zitten in de klas of pauze!
have fun :slightly_smiling_face:

Hecht gewoon niet zo veel waarde aan Whatsapp. Via internet kunnen dingen heel anders overkomen. En hij geeft zelf toch aan dat hij in het echt dat al laat blijken? Misschien is hij gewoon wat verlegen.

Mijn vriend en ik zeggen dat vooral in het echt, en whatsapp ook af en toe. Wij zijn juist op Whatsapp soms wat afstandelijker omdat het veel leuker is om dingen te vertellen in het echt tegen elkaar.

-

Mijn vriend is juist vreselijk droog en kortaf op whatsapp, terwijl hij in het echt ontzettend lief tegen mij doet :’)

Wij gebruiken overigens nooit koosnaampjes.

Haha iedere jongen/relatie is anders. Ik vind het nog best een goede reden van hem xD. Niet druk om maken, ik noem mijn vriend ook eerder ‘schatje’ op whapp dan in t echt als ik zo over nadenk…

Als het je vriend is kan je hem makkelijk schat noemen in real,
en hem spontaan een kus geven.
Hij doet het vanzelf wel terug

Mijn vriend kletst juist niet veel op whatsapp, en in het echt praat hij bijna constant

Irl is vaak wel enger dan op whatsapp!

Wij zijn eigenlijk hetzelfde in beide gevallen. Als we sturen, gebruiken we af en toe een koosnaampje, en als we samen zijn ook af en toe. En ‘ik hou van je’ gebruiken we even vaak in beide contexten, maar niet té vaak. Anders vind ik het wat té.