Op welke youtubekanalen heb je een abonnement?

De titel is wel duidelijk haha. Ik zoek wat meer youtube vermaak, en zo’n topic als deze leek me wel handig om elkaar kennis te laten maken met leuke kanalen.

Zelf volg ik Jenna Marbles, Communitychannel, ricebunny, michelle phan en de kanalen van verscheidene beautyblogs. En jij?

Een heleboel!
Veel beautykanalen (Vera, Masha, Serena, Teske, willemijn+martine)
Verder leflooftv, ericos, bardo, pointlessblog, theumas, muziekkanalen etc.

Nigahiga :grinning:

fouseytube

Ik vind zoveel youtube kanalen leuk :grinning:

Ik ben geabonneerd op bijv Nigahiga, Kevjumba, Marcusbutlertv, Lindsey Stirling, Thepianoguys, Orla Gartland
De eerste drie zijn vooral heel grappig :stuck_out_tongue: En de laatste drie zijn vooral op muziek gericht (maar heel gaaf)

zooooveeel.
maar even de standaart ; Nigahiga, kevjumba, Dstrix, charlieissocoollike, lukeconard, thegridmonster, missglamorazzi, joeygraceffa, chestersee, raywilliamjohnson, communitychannel, super veel beauty channels, en echt nog veeeel meer. ik ben zeker van meer dan 200 kanalen geabboneert.

Jenna Marbles, Smosh en RoosterTeeth. EN PEWDIEPIE :DD

Rock It Out Blog
The Lizzy Bennet Diaries (soort moderne versie van Pride & Prejudice, erg leuk!)
Vlogbrothers
HISHEdotcom (How It Should Have Ended)
En dan nog wat muziek: The Dead Weather, The Subways, Kelly Clarkson etc.

Naast heel veel beautykanalen heb ik een abonnement op: BartBaker(parody’s), Jenna Marbles, ijsutine, robesondesign (een vrouw die kamers ontwerpt enz.), thefinebros.

Pewdiepie, Nigahiga en echt heeel veel beautychannels…

AdeleVEVO AmyWinehouseVEVO BeyonceVEVO DemiLovatoVEVO DJ Earworm Fagottron GleeOnFox Harrypottergamemusic heathertraska LadyGaGaVEVO lara6683 Michealasmusic MoviesSoundTrackDB NickiMinaAtVEVO Nike Jemiyo onedirectionchannel rojuanearagon ShakiraVEVO StarKidPotter

Beauty:
Beautycrush
Buzbeauty
dope2111
kandeejohnson
MichellePhan
ricebunny

Piano/gitaar/dans:
Classpianotv
gotitans999
joyneks
liltranscriber
Musicblueprints Piano
OnlinePianist
pianosheetmusicfree
RipTard

Vlogs en shit:
happynugens
Barelypolitical (Key of Awesome)
DiamantVis (broertje)

DuNutDelete (hilarische voice-over van Harry Potter)
JckSparrow (Hillywoodshow)
JennaMarbles
kalebnation
KnowYourMeme
MaxNoSleeves
MichelleGlavan (awkward girls)
MilesJaiProductions
mychonny
nerimon
Paint
PistolShrimps
realannoyingorange
tessaROXX
The Key of Awesome!
TheFineBros
TobyTurner
wzr0713 (overly attachted girlfriend!)
yourchonny

Ja het is veel.

DailyGrace, Nigahiga, Charlieissocoollike, iJustine, Barelypolitical, The Fine Bros en Jenna Marbles

Vlogbrothers, Charlieissocoollike, Nerimon, TheFineBros, Communitychannel, Michaelaranda, Itswaypastmybedtime, Lizziebennet, Frezned, Littleradge, potterpuppetpals.

RiotGamesInc
Jumpinthepack
xChinNin
Nigahiga

Pewdiepie, TheFineBros, JennaMarbles, livelavalive, ShaneDawsonTV, VPRO Dorst, WeAreMediocre en guitartutee.

Gaming:
PewDiePie
Tobygames
SeaNanners
EditZP
BlueXephos

Humor:
Communitychannel
JacksGap
OlanRogers
RayWilliamJohnson
THEKansasCitySTARZ

JennaMarbles, PewdiePie, beautykanalen als: Veracamilla & beautygloss en VEVO Kanalen van artiesten.

make up:
Nikkietutorials
ChloeMorello
Laurenbeautyy
MichellePhan

Humor:
Communitychannel
JennaMarbles

ournameisfun
onedirection
bradfordboyzayn
OneDirectionVEVO