Op welke site kun je het beste een blog starten?

Heey Girlscene-ers,

Ik wil graag een soort lifestyle blog beginnen, maar er zijn zo veel site’s waar dat kan.
Weten jullie welke de beste is?
En welke gebruiken jullie?
Ik ben ook heel benieuwd naar de blog’s van andere dus zet die maar bij de reactie.

Xx VieVieIe :wink:

wordpress

Ik zou eerder zeggen blogger dan wordpress. Wordpress is heel erg fijn, maar dat alleen als je bereid bent te betalen. De gratis versie is erg beperkt ivm lay-out.
Op blogger ben je direct vrij. Ik kan mijn html en lay-out zodanig aanpassen, wat je op wordpress niet kan. :slightly_smiling_face:

Dit is mijn blog trouwens: http://raisedonmars.blogspot.com
Ik heb wel het geluk dat een van m’n goeie vrienden webdesign studeert en dus mijn gehele blog heeft gecodeerd.

Dit inderdaad,
en Fee, reclame op girlscene in andere topics dan het blog topic is niet toegestaan :wink:

Weebly is een hele goede! Heel erg mooi en gratis!

Ik gebruik nu Blogger, werkt prima voor mij! Je kunt uit een heleboel voorgeprogrammeerde lay-outs kiezen en als je een klein beetje verstand hebt van HTML (er staan héél veel tutorials op internet!) kun je hem helemaal naar je smaak aanpassen :slight_smile: Het wijst eigenlijk zichzelf wel. Zodra je eenmaal bezig bent ontdek je weer een heleboel nieuwe dingen die je kunt toepassen!

In ieder geval veel succes & veel plezier met je blog!

Ik ben ooit begonnen met blogger en heb nu wordpress. Ik vind wordpress toch wel echt het fijnste. In het begin snapte ik er niks van maar na veel tutorials kijken en vragen stellen snap ik het wel redelijk :slightly_smiling_face:

No offence, maar de topic starter vroeg om je blog erbij te plaatsen als je die had, dus… :wink: