Op welke partij stem jij? [POLL]

ik ga voor pvda, heb mijn mening gebaseerd op een stemwijzer. (:
wel veel pvv-ers inderdaad. hoop niet dat dat echt zo is, ben het niet eens met die standpunten.

Onderzoek wijst uit dat de gemiddelde extreem-rechtse stemmer een mannelijke 30jarige is uit de rand.

Ik heb trouwens al enorm veel filmpjes hier gezien met Wilders die gewoon echt regelrecht onzin uitkraamde hoor. Misschien moet ik ze eens gaan opzoeken…

^Flopna is een goed voorbeeld.
Maar er is trouwens een heel Wilders discussie topic. Dit topic was hier dacht ik niet voor bedoeld?

Ik ga denk ik stemmen op D66.

Als dit maar niet een voorspelling van de echte uitslag is…

Idd,
gister op het nieuws was er ook al een of ander stemgedoe onder middelbare scholieren, kwam de PVV ook als hoogste uit O.o

Dat lijkt me sterk, niet echt representatief he, allemaal meisjes van rond de 18. Alhoewel het misschien net verontrustend is dat zelfs meisjes van rond de 18 al zo rechts stemmen. Misschien betekent dat dat de echte uitslag nog tien keer erger zal zijn.

Wow, PVV staat aan top. Ik heb ook zo’n minipoll gehouden (110 stemmen) en PVV ‘won’ daar ook al.

Als ik zou mogen stemmen, wat ik dus nog niet mag, zou ik stemmen op de PVV.
Ik ben het, in tegenstelling tot toch wel veel girlsceners hier, wel eens met de ideeën van Wilders.
Hij staat natuurlijk bekend als de man tegen de allochtonen, maar hij weet zelf ook dat hij alleen met dat idee niet Nederland kan regeren.
Ik ben het grotendeels wel eens met zijn mening over de allochtonen.
Ik ben zelf absoluut niet racistisch ingesteld, maar ik vind wel dat hij op heel veel punten m.b.t allochtonen en buitenlanders gelijk heeft.
Maar al eerder gezegd in dit topic, het is niet de bedoeling dat het een Wilders-topic gaat worden.
Dit is alleen de reden waarom ik op de PVV zou stemmen.

Ik had ook PVV gestemd als hij niet zo tegen de Islam was…

Jezus, PVV komt er hoog uit.

Eens. Hij begrijpt niet dat wij ook rechts kunnen zijn. Ik krijg het gevoel dat ik perse links moet stemmen om een beetje waarde te krijgen in Nederland :’)

D66!
Die blijven van mijn stufi af!

Er is overigens een kans dat ik zelf ook PVV zou stemmen, maar doordat ze té veel aandacht op de allochtonen leggen, kies ik eerder voor VVD.

PVV, ga vanavond stemmen…

Ik vraag mij echt af waarom PVV zo hoog scoort… :open_mouth:

Ja idd, maar ik vind dat Wilders mensen gewoon bang maakt. Misschien ligt het daar aan.

me2.

Ik mag stemmen, ik ga het straks ook doen, en ik stem CDA