Op welke opleiding heb jij je ingeschreven?

[i]Hee hee,
Over een aantal weken is het alweer examen voor sommige, dus dat betekend dat je weer naar een andere school gaat.
Ik vroeg me af welke opleidingen jullie (willen) gaan doen?

Ikzelf ga naar de kappers opleiding Mbo niveau3 Bol op de school van de toekomst(KW1C).[/i]

Opleiding:
Mbo/Hbo:
Niveau:
School:
(Bol/Bbl):

liefsss

Je vergeet het ‘WO’.

Haha, inderdaad.
Ik ga me inschrijven voor Pedagogische Wetenschappen in Nijmegen! Maar goed, nu eerst de toetsweek weer doorkomen. :stuck_out_tongue:

Ik wil heel graag geneeskunde doen en ik heb me al ingeschreven. Ik hoop maar dat ik word ingeloot…

Ik heb me ingeschreven voor Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit XD
moet al een foto maken voor me collegekaart :slightly_smiling_face:
xxx

iemand nog meer die dat gaat studeren? note me :stuck_out_tongue:

Opleiding: Allround Fitnessinstructeur
Mbo/Hbo: MBO
Niveau: 3 -.-
School: ROC Midden Nederland
(Bol/Bbl): BBL

als het goed is.

Ik heb me voor 2 opleidingen ingeschreven :slightly_smiling_face: Kan ik altijd nog kiezen want huidtherapie is loting dus…

1e keus:
Opleiding: Huidtherapie
Mbo/Hbo: Hbo
School: Hogeschool utrecht

2e keus:
Opleiding: Voeding & diëtetiek
Mbo/hbo: Hbo
School: HAN in nijmegen

Nog iemand een van deze toevallig?

European Studies aan de universiteit van Maastricht (:

Communicatie- en informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen! :grinning:

Opleiding: Internationale business studies.
Niveau: 4
School: ROC
(Bol/Bbl): bol

Opleiding: Grafie Media
Niveau: 4
School: Rijn IJssel
(Bol/Bbl) Bol

Maandag intake gesprek (:

haha, ik ben met WO niet bekend enzo want doe zelf mbo haha

Ik ben dit jaar begonnen met V&D in Nijmegen, maar gestopt haha, niks voor mij. Doe nu food&business op de HAN Nijmegen. Als je boeken over wil kopen (beetje vroeg misschien :stuck_out_tongue:) moet je me maar ff note :wink:

Maar je weet toch wel dat je MBO, HBO of WO kan doen ?!

oh haha, ja als ik het dan weet dan laat ik wel wat weten! Maar mag ik vragen waarom je het niks vond :stuck_out_tongue:?
en de opleiding food&business, is die leuk? in wat voor opzichten is die da anders?

HBO
Journalistiek
Windesheim in Zwolle
Voltijd (tussentijdse instroom, dus vanaf feb.)

Ik wist zowiezo al wel dat ik iets met voeding wilde doen, en er was mij verteld (door leraren enz van de opleiding zelf) dat V&D een hele brede opleiding was. De opleiding was naar mijn mening een beetje te veel dietiste georienteerd. Ook de manier waarop je les krijgt kon ik niet goed mee over weg. Je krijgt geen vakken maar cursussen en het is allemaal een beetje vaag. Food&Business is meer de commerciele kant van de voeding en een veel kleinere opleiding, je krijgt meer begeleiding, en gewoon vakken. Ik kan het nog wel uitgebreider vertellen maar ik moet nu weg :stuck_out_tongue: als je nog meer wil weten note maar ff :wink:

Ik ga me denk ik inschrijven voor Psychologie of Pedagogische wetenschappen in Utrecht

Opleiding: ODM (opleiding docent muziek)
Mbo/Hbo: HBO
School: Artez conservatorium, HKU en in Maastricht.