op welke manier kan ik het beste mijn spulletjes verkopen?

nou ik ben dus sinds een aantal weken aan een nieuwe hobby begonnen, natuurlijk hartstikke leuk!
maar, nou vind ik het ook altijd leuk om er een webwinkel bij te hebben en soms wat te verkopen!

ik kan gewoon een webwinkel aanmaken, maar hoe zorg je nou dat die aan de aandacht komt?
nou vond ik etsy, maar dat kost 20 cent per product dat je er opzet, en nou weet ik niet of mijn producten wel zullen verkopen, en anders geef ik geld aan niks uit ;(

nou zat ik te denken om een youtube kanaal te maken met tutorials(maar als ik dan diezelfde producten in mijn webshop aanbied, worden ze waarschijnlijk nog niet gekocht, omdat ze dan geleerd hebben hoe ze het moeten maken…

heeft iemand de oplossing voor mij?

Mvg Eline

Eerst op Marktplaats en Girlscene gaan verkopen en zo kijken of mensen het leuk vinden om te kopen? Als het hier en op marktplaats een succes is kun je Etsy gaan proberen.

bedankt!
marktplaats werkt denk ik niet, omdat deze dingen zelfgemaakt zijn…(kan ik moeilijk uit leggen)

hier op girlscene kan ik proberen!

ik wil uiteindelijk(als het verkoopt) ook gewoon op etsy overstappen, maar ik heb dus echt geen idee of mensen in mijn spulletjes geinterreseerd zijn :frowning_face:

Wat voor werkjes zijn t? Fimo? :grin:.

haha ja :grinning:

Goed van mij dat ik dat gewoon wist, haha ;p. Ben benieuwd naar je werkjes, ga zeker eens kijken. :grin: