Op welke manier hebben jullie je vriendje gezegd dat je hem leuk vind/vond?

Titel zegt het al, tell it:)

Ik ben niet goed in dat soort dingen, maar nadat hij letterlijk twintig keer achter elkaar had gezegd dat hij mij leuk vond heb ik gezegd dat ik hem ook leuk vind. Als ik iemand leuk vind zeg ik dat meestal niet, maar zoen ik diegene gewoon en dan snapt hij wel dat ik hem leuk vind.

Hij: Ik vind je leuk.
Ik: Dat is wederzijds.

:’)

^ allebei cute!

Ik weet alleen niet hoe ik het mijn crush vertellen moet :blush:

We waren toen al best jong toen we dat van elkaar wisten dat we elkaar leuk vonden dus het ging gewoon echt zovan ‘’ Ik vind je leuk, jij mij ook?’’ ‘’ Ja, op wat voor manier?’’ ‘’ Leuk leuk, jij mij?’’ ‘‘Ja ook’’ :flushed: :flushed: We waren echt 12 toen we elkaar dat vertelden haha. We hadden eerst niet gelijk een relatie dat duurde een poosje omdat hij even in Canada moest wonen maar nu zitten we al 9 maandjes in een relatie, en hij is ook nog eens mijn beste vriend dus hoe beter wil ik het treffen :flushed:

Leuk topic! :upside_down_face:

Zelf nog geen ervaring mee trouwens haha.

ik durf het hem niet tevertellen :dry:
ik ben echt pussy

Mijn vriend en ik draaiden eigenlijk al zo’n 6 jaar om elkaar heen. Van beide kanten was het wel duidelijk dat we elkaar wel leuk vonden, maar voor we dat ook daadwerkelijk hebben uitgesproken duurde wel eventjes.
Eigenlijk kwam het meer doordat anderen steeds zeiden dat we goed bij elkaar zouden passen etc.

rt, zoek al heel lang naar een geschikte manier…

Ik heb mijn crush niet echt verteld dat ik hem leuk vind haha, het ging gewoon vanzelf. Nu chatten we al een tijdje alsof we een stel zijn en weet hij hoe ik mij voel, en ik hoe hij zich voelt over mij haha.

hij: ik ben echt slecht hierin maar ik wilde even zeggen dat ik je echt super leuk vind en ik vroeg me af of dit wederzijds is?

Hij vertelde het mij naar wat gepush van zijn beste vriend op de chat. Ik kon niet anders dan toegeven dat ik hem ook wel erg leuk vond, en een date wel zag zitten :wink:

mijn crush had al wat door en vind het altijd gezellig en vind mij super aardig, maar het was net uit me zijn ex, dus ja, misschien ooit in de future​:pray::pray:

helaas geen ervaring, heb nu wel een crush maar durf het hem niet echt te vertellen,ook omdat ik bang ben dat het misschien niet wederzijds is.

Eh, niet. Ik ken 'm van het internet en we hadden een date, dus het was opzich al duidelijk, haha. Op de date zelf gaf ie me nog een zoen, die ik beaamde. :slightly_smiling_face:

Ik ga dit ook even volgen, want ik moet er van mezelf ook aan geloven binnen 2 weken. Ik kan het niet langer voor me houden dan barst ik uit elkaar van vlinders :flushed:

Ik heb hem een heel lang whatsapp berichtje gestuurd, weet het nog wel een beetje zal het een beetje proberen te verwoorden.

“Ik kan het niet langer stilhouden, ik moet het nu zeggen. Ik weet dat ik altijd bikkelhard ben overgekomen, ijskoud en of ik nooit iets voor iemand voelde. En dat wilde ik ook, ik wilde niemand en jou ook niet dichtbij laten komen. Maar hoe vaker we samen waren hoe dichterbij je kwam en nu kan ik er niet meer om heen. Ik ben verliefd op jou”

Hij schrok onwijs van dit berichtje en liet direct weten dat het helemaal aan het begin, toen ik niks voelde, ook van zijn kant was gekomen maar dat hij omdat ik zo harteloos deed zichzelf heeft beloofd dat hij niet verliefd op mij mocht worden en dat het dus niet wederzijds was.
Toen meerdere keren het contact verbroken, maar toch weer afgesproken. Ruzies gehad, discussies. Geschreeuwd, gehuild. Maar ik kon hem niet loslaten en maanden later pas, toen ik eigenlijk de moed al opgegeven had kreeg ik te horen dat het wederzijds was en dat hij het die dag tegen al zijn vrienden gezegd had “Ik ben gek op dat meisje”

We kennen elkaar sinds April vorig jaar, in September gaf ik toe dat ik verliefd op hem was en nu pas 5 weken hebben we officieel een relatie.

We zaten bij onze derde date op het terras en we zaten steeds gekke bekken naar elkaar te trekken. Op een gegeven moment wilde die zijn armen erbij gebruiken en stootte die met zijn onhandigheid een menukaartje om. Daarna lachte die nerveus en zei die: “Dit is jou schuld. Nu loop ik een blauwtje op bij een mooie dame.” “Mijn schuld?” Toen was het even stil en schoten we weer in de lach. “Ik krijg echt zo’n onderbuik gevoel van je. Ik vind je echt leuk.” Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, want ik faal over gevoelens praten en heb dus met mijn sociale skills achteraf maar een whatsapp berichtje gestuurd. ‘Ik jou ook!’ Waarop ik terug kreeg: ‘Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik ben uit op iets serieus en hoop dat je die avontuur met me wilt bewandelen.’

Ik durf het niet echt te zeggen aangezien hij al echt iets van 8 jaar mn beste vriend is dus ben bang dat ik dan alles verpest alshet niet wederzijds is …

Het was eigenlijk al heel duidelijk dat we elkaar leuk vonden, en hij zei het ook gewoon :'D dus ik ook haha