Op welke leeftijd wil jij ongv het huis uit ?

Op welke leeftijd wil jij onvg. (denk je) het huis uit,

En dan bedoel ik niet op kamers gaan voor te studeren! Ik bedoel echt als je een baan hebt & niet meer studeert.

Op mijn 17,5 ga ik op de kazerne wonen en daarna wil ik toch wel een huis voor mezelf óf ik ga alleen 's weekends thuis wonen. Daar ben ik nog niet over uit, ligt eraan of ik tegen die tijd een vaste vriend heb enzo. Maar ik wil op mijn 22e toch wel helemaal het huis uit zijn. Het liefst eerder, maar het is een beetje zinloos om een eigen huis te gaan kopen/huren terwijl ik alleen maar in het weekend thuis ben, en een keer in de 3 maanden een hele maand op oefening ben…

Als ik van de middelbare school af ben. Mijn plan was eerst om op mijn 17e ofzo uit het huis te gaan maar ik zit nog tot me 18e op school.

Ik blijf gewoon lekker totdat ik ga trouwen met mn vriend thuis. Ik zou mijn moeder niet willen missen en zij mij ook niet. Maarja, na het trouwen is het toch anders. Ik denk zo rond de 24-25 ofzo

Ik weet het niet, aan de ene kant zit ik hier wel goed, aan de ander kant lijkt het me heerlijk om te doen wat ik wil.
Helaas zit ik nog tot ik 18 ben op school, en er moet natuurlijk wel eerst geld verdient worden voordat ik t huis uit kan x]

20/21?

uuhh na school wil ik weg uit nederland dus dan :wink:

Geen idee. Hangt van het geld af. Ik ben nu 19. Maar het liefst wel zo snel mogelijk.

ik heb t wel goed thuis, heb altijd gezegt dat ik nooit ga, maar heb nu toch onderhand wel zoiets van dat ik een eigen huisje ed wil. maar ben er nog niet zeker over.
ben 20 bijna 21 :grinning:

18

Ach, dat zie ik wel ik heb 't goed thuis dus ik zie geen reden waarom ik weg zou gaan maar ik ben ook pas 16.
Dus wie weet over 4 jaar dat ik er anders over denk, ligt ook aan geld etc.

Op mijn 17e ga ik op kamers. En dan wil ik graag als ik klaar ben met mijn studie en een vaste baan heb gevonden een eigen flatje ofzo zoeken (:

het liefst zo snel mogelijk, maar het ligt aan het geld enzo

19-20 ofzo?

Waarom denken mensen dat je op je 18e echt een huis kan huren?

ik ben 17 en ik ben al uit huis soort van…
ik zit in een gastgezin in amerika, dus dat is niet echt meer thuis
en als ik terug kom ik nederland ga ik voor de zomer waarschijnlijk thuis wonen en dan ga ik alleen in een appartementje zitetn…

24-25? Ik heb het goed hier, dus wil hier nog wel een tijdje rondhangen :slightly_smiling_face:

hahaha, ik dacht gister ook aah ik ga me inschrijven blablabla. had ik geinformeert bij mn vriendin die is alleen aan vaste lasten al elke maand 1200 euro kwijt…

dus ik bedacht me dat ik eerst ander werk moet zoeken wat beter verdient hhahaa

Ja, volgens mij is het een heel stuk lastiger dan iedereen denkt. ^-^’

idd, ik had gekeken, bij het goedkoopste huisje hier bij mij,
dan moet je al een jaarinkomen van 20600 per jaar hebben
ik verdien net 6000 per jaar en ben 20 whahaha