Op welke leeftijd begon jij met..

make-up?

Op m’n 11e/12e begon ik een beetje te expirimenteren. Maar ik heb nooit echt hele heftige make-up gehad

Nou echt toen ik 8 was vond ik het al geweldig om mijn kinderlippenstiftje en oogschaduw op te doen, maar dat ging toch wel weg na een tijdje en toen ik in de eerste kwam, toen was ik 11 ofzo begon ik een beetje make-up te dragen denk ik.

Ik ben nu 12 en ik wil ook make-up op haha!

Pas toen ik een jaar of 14, 15 was (:

hier is toch al laaaaaang een topic over?

15-16, toen begon de interesse een beetje, ik ben 21 en houd nu nog steeds bij heel soms mascara opdoen.

Eerste klas, hoe oud ben je dan? Jaar of … 12?

15 ofzo.
ik vind makeup bij 12-13 jarige kindurs eigelijk nergens op slaan…

16 geloof ik.
Maar toen leek ik net een sinaasappel :’)
ben nu 17, en ik ben erin geslaagd om het nude te laten lijken ^^

-

toen ik 11 was en in de brugklas zat, had ik eerst alleen mascara. maar dat zag je niet zo en sindsdien draag ik een beetje oogpotlood

Vanaf men12de de alleen concealer en vanaf men 14 ook mascara. Vanaf men 15de foundation en zo is het gegroeid tot fullface. Dus concealer, foundation, poeder, blush, bronzer, mascara, eyeliner, oogschaduw,…

Vanaf groep 7&8 af en toe naar school, en vanaf ik naar de middelbare school ga draag ik elke dag make-up, waar ik ook heen ga.

12de, in de eerste.
in groep 8 had ik kinderen in mn klas en die droegen elke dag mascara, maar dan helemaal verkeerd opgedaan (veel te veel) en dan hadden ze het 1 x niet, dan zag je dat meteen, omdat ze dan hele lichte wimpers hadden

maar nu doe ik bijna altijd mascara, maar dat hoeft eigelijk niet, ik heb van nature lange en gekrulde wimpers:ja:, maar nu ook afentoe oogschaduw, maar dan hele lichte.

13, in het tweede. Maar dat was wel enkel mascara hoor, en nu hou ik het ook nog maar op mascara en oogschaduw :slightly_smiling_face:

Hmm, ik draag alleen foundation sinds me 14e?

Pas toen ik 16 was en wordt volgende week zaterdag 17 xd
Maar draag ook alleen maar oogpotlood. Voor de rest niks.

ik begon op mijn 13e denk ik met mascara. Verder heb ik wel eens foundation geprobeerd, maar eigenlijk heb ik dat helemaal niet nodig, Dus ik draag alleen mascara, en soms oogpotlood :slightly_smiling_face:

14de.
maar ik ben nu 15 en ik draag nog niet echt veel. xD