Op welke ipod het minst snel uitgekeken?

Je moet er gewoon voorichtig mee zijn, dan gaat ie niet kapot hoor. :S

Ja creative bedoelde ik
en je hebt idd gelijk
als k mn ipod nog kon ruilen…

Alsof ik er niet voorzichtig mee ben, maar dat ding moet wel een keer op de grond kunnen vallen zonder dat hij 2 maanden daarna vast loopt en niks meer doet. Net als we onderweg zijn op vakantie en je m ook niet kan resetten.

daar is ie nou eenmaal niet voor gemaakt… ; )

Tuurlijk kan je hem op vakantie wel resetten.

En ik weet niet hoe hard jij hem op de grond smijt, maar ik ben de meest onhandige persoon ooit, en mijn iPod is op ieder denkbaar oppervlak gestuiterd, gevallen of geland en heeft zelfs een keer een bad in een beker cola genomen en heeft alles overleefd. Bovendien vind ik dat Apple supergoede garantie heeft (mijn iPod Mini stierf na een jaar voor een tijdje, ik weet niet meer precies wat ik ermee gedaan had maar het was niet goed en die werd gratis gerepareerd. Ik heb een miniverzekering op mijn tweede iPod laten zetten en toen die (mijn 30 Gig Video) de geest gaf nadat hij te vaak nat was geworden (het bad cola had hij overleefd maar zoals ik al zei, onhandigste persoon ooit en een electronisch apparaat kan geen oneindige staat van vochtigheid verdragen) heb ik voor geen extra kosten een nieuwe 120 Gig Classic gekregen).

Maar goed, ik heb Apple met de paplepel binnengekregen, en heb nooit wat anders gewild. Dat is het verschil tussen Apple en Windows gebruikers, ik ben gedwongen ook vaak met Windows te werken (op school etc) en ik vind het gewoon niet prettig (terwijl ik dus WEL weet hoe een Windows werkt), terwijl Windows gebruikers niet eens weten hoe ze een Apple computer/product moeten gebruiken en het niet eens willen probéren en daarom Apple meteen afschuiven.

En alle ripoffs zijn vijf jaar te laat en foeilelijk :grinning:

Bovenstaande beweringen zijn volledig incorrect.

Wat ik uit ervaring zeggen kan, dat is dat iTunes onder Windows echter niet zo vloeiend draait als op een mac. Ik weet niet wat je specificaties dus zijn, maar als je iTunes verder nooit hebt gebruikt of uitgetest dan kun je beter een ander programma nemen en van tevoren al testen.

Lijst met iPod managers.

Verder, ik heb een tweede generatie iPod Nano (8GB) en uitgekeken ben ik er nog lang niet op, maar ik heb nu alleen te weinig ruimte (ik heb 16 GB nodig, en over enige tijd zelfs al 32). Bovendien, mis ik de cover flow optie wel een beetje die vanaf de derde generatie is geïmplementeerd. Maar dat is meer uit personal preference. Ik kan het wel aanraden, maar loop eens een Apple Store binnen, en test 'm eens uit of zo.

Ik heb de iPod Nano van de 1e generatie. Ik had hem toen die net uitkwam gekocht dus ik heb hem alweer behoorlijk lang (ik weet niet meer precies hoe lang, iets van 4 jaar ofzo…?)
En ik ben er nog steeds heel blij mee. Alleen is eigenlijk het enige wat ik ermee doe muziek luisteren en heel af en toe een spelletje spelen. Maar ik vind het bij een iPod wel heel fijn dat je kan zien welk liedje het afspeelt en dat je door afspeellijsten heen kan enzo. Want daarvoor had ik een mp3-speler en daarbij kon dat allemaal niet en dat vond ik reuze irritant :stuck_out_tongue:

Ik vind iTunes trouwens helemaal niet irritant zoals iemand hier zei, maar juist best handig

@ Lunaste, haha ja ik heb Apple ook met de paplepel binnengekregen. Mijn vader is helemaal fan van Apple :stuck_out_tongue:

oo fijn! jaa volgens mij is dat ding van de blokker vergeleken met de echte ipod, eecht zo iets voor swerfers :stuck_out_tongue_winking_eye:

ik heb al een jaar mn ipod classic en ik ben er echt niet op uitgekeken. meeste mensen vinden hem ‘te groot’. ik vind het wel fijn om wat houvast te hebben, heb er verder ook niet last van het formaat ofzo. en ik vind itunes juist fijner dan windows mediaplayer!
maargoed, ik denk dat je niet zo snel op een ipod uitgekeken raakt, in elk geval eeen stuk minder snel dan op een alternatieve andere muziekspeler.

jaa ik bedoelde het ook niet verwend zegmaar. Want ik ga nu voor het eerst een vakantie baantje nemen, en dan verdien ik best veel mee. aangezien de ipod nano die ik graag wil, wel 129,99 euro geloof ik is, is dat voor mij best veel geld, want ik heb nog nooit zo veel geld uitgeven, ik had zo’n ipod van de blokker en daar was ik heel snel op uitgekeken, maar jaa die had 2 gb en je kon er haast niks leuks mee doen… je had ook niet apparte albums enzo… dus ik vroeg het me af, dat ik er geen spijt van krijg.

ik heb de paarse iPod nano en ik ben er nog lang niet op uitgekeken (heb hem nu ong. een maand). ik vind hem gewoon leuk eruit zien en je kunt met 8 GB heel veel liedjes erop. dat is het belangrijkste :slightly_smiling_face:

jhaah, ik dacht eerst ook misschien aan de ipod touch, alleen die vind ik er niet echt bijzonder uitzien, jaa plat, en zwart, die kleur haat ik, bij de ipod nano 4 generatie, heb je van die vrolijke kleurtjes :grin:

ik zou voor de iPod Touch gaan en je hebt sowieso, vind ik, een beschermhoesje voor nodig en die zyn er like wel in alle kleuren. Dus dan valt het zwarte meer weg.

Ik vind hem ZO groot :/. Heb hem liever kleiner, da’s fijner.

jaa idd! je kan de ipod touch bijvoorbeeld niet zo snel in je tas stoppen… je kan er wel internet enzo op doen, maar daar heb ik al een eigenlaptop voor… het gaat me vooral moethet luisteren van muziek enzo… en er zitten leuke snufjes op. alleen wat voor kleur haha :stuck_out_tongue:

hoe kan je 'm nou al 4/5 jaar hebben de eerste bestaat net 4 jaar … en je hebt de 3’de generatie ?

Haha ik ben het eens met Lunaste, Windows is zo ongelooflijk onhandig en omslachtig. Precies hetzelfde geldt voor die Zen Creative, wat vond ik dat een stom ding, knopjes reageerden niet goed en even snel naar beneden scrollen is geen doen.

Op Ipod raak je gewoon niet uitgekeken, ja het nieuwe is er snel af natuurlijk. Maar het gaat ten slotte om het relaxt muziek luisteren.

ik had een creative, superlang mee gedaan maar nu is 'ie dood.

snif
oke genoeg drama. maar iig wil ik dus ook een nieuwe : )

ik heb ipod nano 3e generatie geloof ik. [de vierkante]
in het zilver, omdat ik anders bang was dat ik kleur niet meer leuk vond, met een roze hoesje eromheen, dus ik zou eerder gewoon zilver met leuk hoesje nemen :slightly_smiling_face:

ikzelf gebruik hem niet echt veel want op mn kamer heb ik comp met muziek. maar als ik alleen fiets of busreis ofzo is wel heel fijn :slightly_smiling_face:

btw. ik heb 8 GB, 3 films erop en ongeveer 1000 liedjes en hij is bíjna vol :grin: dus er kan wat op hoor!

okee bedankt!
jaa je kan dan een leuk hoesje er omheen doen idd…