Op welke ipod het minst snel uitgekeken?

Haaii ladies!

Jullie zullen wel denken, weer zo’n gek die zo’n topic plaats dat al WEER gaat over ipods, maar dit is belangrijk!

Ik ga van het zomer werken, voor het eerst en dan ga ik voor dat geld een ipod kopen. Zelf zit ik te denken aan een ipod nano, die zit er echt heel mooi uit en dun enzo!

Maar het is een beetje duur, nouja dat valt wel mee voor 8 GB
mijn vraag is dan ook; ben je snel uitgekeken op je ipod nano? Heb je er lang plezier van?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik vind ze zoo leuk die kleurtjes enzo! Alleen ik had er een van de blokker en daar was ik zo bij uitgekeken… naja daar kan je vergeleken die ipod nana niks mee…
maar ben je hier sneller bij uitgekeken?

Groetjes Girlpowrrr!

ik heb ook een i-pod nano. die vierkante :slightly_smiling_face:
en ik vind het echt een super ding!
eigenlijk vind ik de prijs wel mee vallen,ik heb hem vlede jaar gekocht toen was hij 125 euro. :slightly_smiling_face:
dus ik raad het je zeker aan!

okee Dankje!

Ik heb de iPod die je beschrijft, nieuwste versie (superdun, klein en weegt niks) 8 GB goud/geel. Ik vind 'm superfijn! Ik had eerst ook zo’n knock-off van blokker, maar wat ik nu heb is 100x beter :] Kan 'm je echt aanraden!

ik heb al bijna 3 jaar de oudere versie van de ipod-nano
er kunnen superveel liedjes en foto’s op, en ik ben er nog lang niet op uitgekeken :slightly_smiling_face:

Ik was na een halfjaar wel klaar met me nano XD

Ik heb Ipod Nano, 3e generatie, 4 gb.
het is een fijn ding, maar ik zou je toch aanraden een andere mp4 te kopen. want ik heb dus echt niet meer genoeg aan 4gb, en nu kan ik niks meer, er kan geen kaartje in, niks. en, je moet itunes gebruiken, je kan geen enkel ander programma gebriuken. wil je muziek op een andere computer op je ipod zetten, dan moet eerst al je muziek uit je ipot worden gedelete.
en als de muziek niet ergens anders op de computer staat als alleen in itunes, kan je de muziek ook niet afspelen. de oortjes die je bij je ipod krijgt zijn ook zo kapot. (bij andere mensen dan, ik deed er heel zuinig mee. xD)
als ik dit had geweten, was ik ook voor een andere gegaan! kijk ook eens op internet voor revieuws.
succes!!

Ipod Touch daar kan je vrij wel alles mee:D is alleen wel wat groter dan de ipod nano.

Ik heb eerst een Mini gehad voor drie jaar, maar toen wilde ik wel eens een nieuwe aangezien mijn Mini echt verouderd was vergeleken met de andere (vlak nadat ik mijn Mini had gekocht kwamen die vernieuwde versies uit >.< ) en nu heb ik al twee jaar een Video, ben er helemaal blij mee en ben nooit uitgekeken op mijn iPodjes.

Op dingen die muziek kunnen afspelen raak ik niet uitgekeken.

serieus hoe verwend klinkt dat!

Wat?

of je er niet snel op uitgekeken raakt, klinkt verwend ja.

Uitgekeken ? Je moet er toch naar luisteren…

Geez, het gaat tog gewoon om muziek luisteren? Ik heb wel een iPod video 30 GB gehad, maar die is gejat. Maakt niet zoveel uit want het was tog iets te fancyyy voor mij.

Beter koop je een Creative, veel stijlvoller vorm gegeven, je kunt er meer mee en veel goedkoper. Bij een iPod betaal je alleen voor de naam en dan krijg je ook nog dat kutprogramma iTunes er gratis bij. Ik wist het wel…

ik heb een ipod nano 2g, met 4gb, heb die van mij nu zo’n 4-5 jaar en ben er nog steeds niet op uitgekeken :slightly_smiling_face:

bij mij staat er nu 89liedjes op & ik heb nog steeds ruimte over :grinning:

Uhm… misschien kun je er zelfs niet mee omgaan? Mijn vriendin vond het ook een KUT programma, tot ik ontdekte dat ze heel veel virussen op der computer had staan waardoor alles sloom en rot werkte. Nu is ze er super blij mee. Ik zeg niet dat je veel virussen op je computer heb staan, maar het kan ook aan jezelf liggen dat het kut is.

ON TOPIC. Ik heb een roze Ipod Nano 2 jaar geleden gekocht. Hij doet het nog steeds prima! Om de zoveel maanden loopt die wel een keer vast, maar dan reset ik hem ff ( doe je door 2 knopjes tegelijk in de drukken). En naja je kunt er muziek afspelen, raak er nooit op uitgekeken. Ik heb er altijd een hoesje omheen, dus hij ziet er nog steeds GLOEDnieuw uit ^^.
Ik had wel eerst een hele goedkope MP3 spelers, maar die gingen steeds kapot :S.

Ik ben tevreden over de Ipod nano, al vind ik wel, hoe meer opties ze krijgen, hoe irritanter ze worden en hoe sneller ze kapot gaan en kuren krijgen. Ik heb de Ipod Nano 1 en de Ipod Nano 3 gehad en nu de Ipod Nano 4. Met de eerste heb ik 3 jaar gedaan, met de 2e bijna een jaar en die ik nu heb kreeg na 2 maanden al kuurtjes. Daar komt bij dat ik opties als genius en videoclips niet eens gebruik en dat schudden voor een ander nummer is vreselijk irritant. Je gebruikt het niet, en als je net bij je favoriete stukje van je nummer bent en je rijd over een hobbel springt hij over naar een ander nummer. Ik weet niet, of als deze Ipod ooit kapot gaat, ik weer een andere Ipod neem. Na bijna 4 jaar Ipods ben ik er nu wel op uitgekeken.

Ipod’s zijn snel kapot.
Je kan beter een ZEN ofzo kopen
iig dat zeurt mijn broer altijd

en ja mijn ipod loopt heel vaak vast.