Op welk type vallen jullie?
#interessse
Op welk type vallen jullie?
#interessse
ik houd van jongens die gewoon erg lief zijn, voooral NIET opscheppen en mij aandacht geven die ik nodig heb…
qua uiterlijk weet ik eigenlijk niet zo goed, alleen wel dat hij een stoppelbaard heeft, dat vind ik sooo sexy! gespierd hoeft niet pérse, maar is wel fijn, dan kan hij me lekker optillen hehehehe
en jij Nicky??
Pfoe, dat is eigenlijk altijd heel verschillend. De ene keer val ik echt op zo’n badboys die je slecht behandelen, de andere keer weer op echt een softy.
Maar het liefste heb ik zegmaar zo’n badboy die alleen voor jou laat zien dat hij super lief kan zijn en ook echt voor jou alleen gaat.
Een niet te lange jongen, dus iets groter dan ik. Bruin haar en lichte ogen, dan kan je me echt opvegen en als ze zich net kleden dus bijvoorbeeld spijkerbroek met polo.
En een beetje arrogantie vind ik ook heel sexy maar dat moet echt niet te erg zijn, dan is het irritant [font=Verdana]
Uiterlijk : Iets groter dan mij, kort haar, (liefst: donkerblond, bruin, zwart haar),1-3 jaar ouder dan mij <3
Karakter : zorgzaam, tikkeltje humor, zelfzeker (maar niet té zelfzeker), spontaan, jongens die zelf initiatief nemen