Op welk tijdschrift een abonnement?

Ik heb 2 jaar lang een abonnement op Hitkrant gehad, maar dat begon aardig te vervelen. Nu mag ik een nieuw abonnement uitkiezen, maar ik weet echt niet welke! :stuck_out_tongue:

Tijdschriften waar ik aan zat te denken:

• Cosmogirl
  • Beaumonde
  • ELLE
  • Glamour
  • Grazia
  • Cosmopolitan
  • Marie Claire

Dus iemand suggesties of argumenten om een bepaald tijdschrift wel of juist niet te kiezen? En heb je zelf ook een abonnement ergens op? :slightly_smiling_face:

nee je moet je Flow doen!

die is superleuk :slightly_smiling_face:

Ik heb ELLE.
Opzich wel leuk, maar het is vooral veel reclame en echt veel mode enzo. Als je Cosmogirl oid hebt heb je ook nog allerlei andere dingen zoals jongens enzo. En bij ELLE merk je ook echt dat het op volwassenen is gericht, net als bij Glamour trouwens.

Cosmogirl staan leuke artikelen in! ook heel vaak 20 dingen bij slecht weer of 14 dingen met dit, erg leuk vind ik dat.
ik heb er zelf ook een abbo op.
verder vind ik ELLE ook erg leuk. en cosmopolitan en glamour af en toe ook wel.
het is maar net wat je zoekt in een tijdschrift.

Yes

cosmogirl!

ik heb (eigenlijk had) een abbo op de cosmogirl, maar ik zit te twijfelen of ik nu een abbo op de elle zal nemen of weer op de cosmogirl,

ELLE

Cosmogirl :slightly_smiling_face:

Ik heb abbo op de Cosmo Girl. (Ben 16, misschien is dat ook handig om te weten :slightly_smiling_face: )
&heb ook deels abbo op de Glamour.
Want mijn vriendin heeft daar abbo op & dus heb ik die ook elke maand!
Net als dat zij de Cosmo Girl elke maand van mij heeft

Ik zeg: GLAMOUR!

Ik vind de CosmoGirl een leuk tijdschrift, ik heb er geen abbonnement op maar ik lees hem wel af en toe :grinning:

cosmogirl, het is heel uitgebreid en handig en de meeste andere tijdschriften zijn voor een wat oudere doelgroep

ik heb een abbonement op Grazia en mijn zus heeft een abbonemtent op ELLE wij wisselen uit en ik vind ze allebij heel leuk

Hoe oud ben je?

Ik vond vroeger de cosmogirl het leukst toen ik 15 was, nu lees ik liever cosmopolitan of glamour, veel trends enzo.

Ik zou zeggen: Grazia! Er staat vanalles in over mode, maar ook real life story’s en over het nieuws, wat over muziek, wat over sterren én je krijgt hem IEDERE WEEK, en dat vind ik echt een groot pluspunt omdat je die andere magazines maar 1x per maand krijgt.
Ik was zelf eerst lid van de cosmogirl maar dat heb ik gestopt en ik wil nu dus lid worden van de grazia, cosmogirl begint na een tijdje te vervelen, dan staan er de hele tijd dezelfde dingen in, elk jaar een huidspecial, of een heel stuk of seks of weet ik veel wat &dan heb je beautytips die ik ook al bij wijze van spreke honderd keer gelezen heb! Oke nu zat negatiefs over de cosmogirl ithink. Glamour is vooral gericht op vrouwen van eind twintig begin 30, beau monde is gewoon niet leuk :stuck_out_tongue: Elle is heeeeel veel mode, echt highfashion geloof ik, ligt eraan of je dat leuk vind om alleen daarover te lezen. Cosmopolitan is de volwassen variant van cosmogirl, dus als je al in de 20 bent of gewoon wat volwassener over relaties etc. Marie Claire zou ik niet weten. Maar ik zou je de grazia aanraden (en als je 14 bent ofzo de cosmogirl dan is het nog wel leuk denk ik).

Grazia of Cosmopolitan

Ik kijk altijd waarbij je het leukste cadeau krijgt.
Bij een jaarabonnement op de Glamour (voor ¤24,95 geloof ik) krijg je vaak een heel leuk en duur cadeau erbij…de Grazia heeft ook wel eens leuke cadeau’s.

Cosmopolitan, erg leuk :slightly_smiling_face:
en Seventeen ben ik ook lid van, maar daar wil ik
Teen vogue van maken als mn lidmaatschap afgelopen is

Een jaarabonnement op Glamour maar ¤24,95? Moet ik ook maar gaan halen dan ö