Op wat voor jongens val jij niet?
Het leek me wel intressant om te weten op wat voor jongens jullie totaal niet vallen.
Laat het hier weten. (:
^ ik begin wel even.
Ik val niet op jongens met van die standaard niké petjes.
Ik hou niet van jongens die al weten van zichzelf dat ze knap zijn
Van die mooiboy’s inclusief oorbellen, pot gel in haar en broek op de knieën. Dat vind ik echt walgelijk.
badboy’s mooiboy
Jongens met van die petjes, oorbellen, joggingbroek naar school, grote sneakers, adidas vestjes, die overal tuffen, met kanker schelden, et cetera.
Ook val ik niet op domme jongens, ze moeten wel inhoud hebben.
Dit dus. Ik walg van dat soort types
Mooiboys. Echt verschrikkelijk. En daarnaast mannen die gewoon dom zijn. Of heel kinderlijk.
ja van die al weten dat ze knap zijn,
of van die ijdeltuitjes die steeds in elke spiegel kijken of hun haar nog goed zit.
Of van die macho jongens
of die zijn broek tot zijn knieen hebben afgezakt
Of die echt zo doen van ‘kijk mij nou’
Of die heel veel schelden
nee op zo’n jongens val ik gelukkig niet
Dit ja
Precies het bovenstaande! Plus jongens die totaal niet opvallen dus van die grijze muisjes. Nee, dat niet mijn ding.
Van die mooiboy types, die zichzelf heel wat vinden en dat ook uitstralen. Vaak zien ze er ook typisch uit, broek heel laag, petjes, oorbel, grote sneakers… Ik kan echt niet tegen dat arrogante, verscrikkelijk. Met zo’n jongen zou ik nooit iets willen.
Ik houd niet van jongens die denken dat ze populair zijn of dat ook daadwerkelijk zijn, ook vind ik het verschrikkelijk als ze zich beter voelen dan anderen en egoïstisch/arrogant zijn. Jongens die gespierd zijn vind ik ook al niks, en als ze zich dan ook nog kleden alsof ze een stelletje kampjoekelen zijn (of dat zijn ze ook) dan vind ik dat ook een afknapper. Als ze roken/blowen of zich regelmatig lam zuipen mogen ze ook uit mijn buurt blijven.
Kleding gerelateerd: Die jongens die een nike-pet, joggingbroek en badslippers met witte sokken aanhebben. Idem jongens met nike-air max met al het bovenstaande (die jongens doen altijd supervaag en ongeinteresseerd + het ziet er niet uit).
En jongens die zichzelf superknap vinden en zich ernaar gedragen.
Jongens die te pessimistisch zijn vind ik ook vervelend.
Oh, en jongens die al zo lang droog staan dat ze er alles aan doen om een meisje in bed te krijgen.
-Jongens die zichzelf heel wat vinden
-Die weten dat ze knap zijn en daar gebruik van maken
-Skaters
-Emo’s/al die andere dingen die je daar nog in hebt
-Enrom ego/ijdelheid
-Drugs/alcohol verslaafde
-En zo kan ik denk ik nog wel ff doorgaan…
jongens met krullen, vind ik gewoon echt niet aantrekkelijk haha altijd al zo geweest
en jongens die dom zijn, of jongens die overal ja en amen opzeggen en alles wat jij zegt goed en leuk vinden, geen tegengas geven etc
[i]Oh ja en als ze met kanker of andere verschrikkelijke ziektes schelden moeten ze helemaal uit mijn buurt blijven of ze kunnen een klap krijgen
En inderdaad jongens die alleen maar negatief kunnen doen, stelletje pessimisten bahbah.[/i]
Valt me op dat niemand de standaard ‘losers’ echt noemt. Het klinkt heel oppervlakkig, maar over het algemeen zou ik ook echt niet op een puisterig type met vormloze kleding en hoge rugzak vallen. Hoewel ze vaak erg aardig zijn, dat wel… Er moet een bepaalde fysieke aantrekkingskracht zijn en dat ontbreekt dan gewoon.
OHJA en wanhopige jongens die continu seksgrapjes maken, vrouwonvriendelijke dingen zeggen en continu aan je zitten. Brr.
^
Nu je het zegt. :’)