op wat voor jongens/meisjes vallen jullie

Hee girls,
Ik wil graag van jullie weten op wat voor jongens jullie vallen. En dan bedoel ik afkomst en uiterlijk… ik zelf val op marokkaanse jongens omdat ik dat zelf ben en ik zal niet op een nederlandse jongen kunnen vallen…

Ik val zelf op hollandse jongens :slightly_smiling_face: ik zeg altijd blond blauwe ogen maar tot nu toe donker haar bruine ogen aan de haak geslagen… Je hebt het niet helemaal in de hand lijkt me…

Dus omdat je marokkaans bent, kun je alleen maar op marokkaanse jongens vallen.

Ik snap dat een bepaald uiterlijk aantrekkelijker is dan een ander, maar vind dit toch altijd wel vreemd om te horen.

Dat ik nederlands ben, betekent niet dat ik alleen op nederlandse jongens val.

Ik val op rustige/stille types, afkomst maakt niet uit. Meestal bruin haar en donkere/bruine/groene ogen. Ik vind blond haar en blauwe ogen vaak (maar niet altijd) helemaal niet aantrekkelijk.

Hot guys. Haha noo - verschilt elke keer weer. De jongens waar ik tot nu toe voor ben gevallen waren wel allemaal ouder.

Ik val op lange jongens met een flinke bruin krullend haar.
Het is té typisch. Er hoeft maar 1 jongen met krullen langs me te lopen in de stad ofzo en ik voel me gelijk aangetrokken.

Ik val meestal op jongens met wat langer haar (maar niet te lang) en van die muzikale types.
Maar ik heb ook vaak genoeg gedate met jongens die niet aan die beschrijving voldeden, haha.

Blank met bruin haar, het liefst een beetje kak er uit zien. Haha. Ik vind dat vaak nou eenmaal mooi. Maar op de een of andere manier heb ik de laatste 2 jongens die ik leuk vond allebei blond haar.

ik val op Nederlandse jongen hoewel ook wel aandacht van turks/marokaans
jongen wel is krijgt.

Ik vind jongens met blond en blauwe ogen wel aantrekkelijk
maar het mag ook met donker haar en bruine ogen zijn

Sowieso lange jongens, vooral met bruin haar of getinte jongens. :slightly_smiling_face:

Qua uiterlijk maakt het mij niet zoveel uit. Als je er gewoon normaal uitziet en goed verzorgd dan maak je zeker al wel kans! Afkomst maakt mij ook niet zoveel uit. Vind trouwens wel altijd als iemand een baard heeft dat hij 1000x aantrekkelijker is.
En ik vind het belangrijk dat ik me goed bij iemand voel en met iemand goed kan praten/lachen en te vertrouwen is etc. Vind humor ook echt mega aantrekkelijk.

Hollandse jongens met een hollandse naam :’) uiterlijk maakt me niet heeel veel uit, al val ik wel op wit/licht getint en niet donkerder. Rood haar vind ik ook leuk. Oh en baardjes.

Getint met een 3 dagen baardje.

Ik val echt alleen op Nederlandse jongens.

Ik val over het algemeen op lange blanke jongens met kort donkerblond haar zonder gezichtsbeharing; ietwat verlegen, rustige maar toch sociale types die praatgraag zijn en leuk lachen.

Vrij rustige jongens met dezelfde humor als ik. Qua uiterlijk is het eigenlijk altijd wel blond/bruin haar en blauwe ogen. Oh en echt geen gezichtsbeharing.

Mijn type heeft een tintje, een baard, zwart haar en tattoos. Maar ik val uiteindelijk waar ik op val, mijn vriend van nu bijv. heeft dat ook niet allemaal.

Langer dan ik, liefst donker (krullend) haar en donkere ogen, maar uiterlijk maakt eigenlijk niet zoveel uit. Als hij maar verzorgd is. Qua innerlijk wil ik het liefst een zorgzame, lieve en humoristische jongen.

Ik dacht altijd dat ik op lange blonde jongens viel, die minimaal 2 jaar ouder waren. Nu heb ik een vriend die kleiner is, jonger en donker.

Ik val over het algemeen op lange hollandse jongens met iets langer donker haar, beetje corpsballetjeskapsel of justin bieber lengte haha. En dan normaal tot stevig gebouwd, ik hou niet van schrielkipjes.