op vakantie

Hiii
Ik mag dit jaar voor het eerst op vakantie met vrienden
Alleen we kunnen geen vakantie/camping in nederland vinden voor mensen van 15 & 16
Iemand suggesties voor niet al te dure campings?
Geen echte jongerencamping want niemand drinkt

Ik ben zelf op mijn vijftiende naar Appelhof geweest, op Terschelling. Het is wel een echte jongerencamping maar voor zover ik weet mag je met 15/16 jarigen niet op een gewone camping staan en moet er minstens iemand 18 zijn. (Dit weet ik niet zeker)

Op een jongerencamping wordt meestal onwijs veel gedronken, maar je hoeft zelf niet te drinken om er lol te hebben. 3 van mijn vriendinnen dronken ook geen druppel en hebben het toch ontzettend leuk gehad. Je kan uitgaan op de camping of in het dorp, zwemmen en naar het strand, etc. Het is wel een aanrader!

Rond die leeftijd ging ik met 2vriendinnen naar een boerencamping. Was hartstikke leuk!

Ik heb dit ook wel eens met mijn vriendengroep gedaan, wij hadden toen exact hetzelfde probleem. Wij hebben toen via wimdu een huisje gehuurd, op deze website kun je appartementen/huisjes van particuliere huren, als je van te voren aangeeft dat jullie 15 en 16 zijn, maar wel verantwoordelijk en netjes met spullen omgaan zijn deze meesten wel bereid om hun plekje uit te huren.

Hier is een algemeen topic voor
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-2015-312123.0.html