Op vakantie , wat neem ik mee?

hoi allemaal,
Ik ga op vakantie naar Italie voor 10 dagen. Maar ik weet niet of ik nou wel alles heb qua kleding enzo
wat nemen jullie mee op vakantie? en hoeveel van elk?

ik dacht zelf aan
3 bh’s
10 strings of meer
3 paar sokken
4 spijkerbroeken/jeggings
1 zwarte legging
6 basic tops
6 print tops
4 jurkjes
1 rokje
1 jumpsuit
4 bikini’s
een riem?
slippers/sandalen
hakken
ballarina’s
gympen
strandtas
normale tas voor overdag
uitgaanstasje

tja zoiets?

ik zou nog een bh meenemen, als je tien dagen naar italie gaat… het zou best wel warm kunnen worden ^^

omfg. is dit een normale hoeveelheid kleren? niet negatief bedoeld ofzo hoor maar ik heb echt veeeel minder… maar dat ligt aan mn ouders :pensive: mss maar even overhalen haha

Ik zou ook meer sokken meenemen, haha. ;p En 4 bikini’s is best veel…
Verder wel goed (:

ja maar sokken is niet echt nodig op vakantie want loopt meer op slippers vanwege de warmte enzo,
oja en ik moet ook nog korte broeken meenemen.
ikga met een vriendin mee en haar ouders gaan een paar dagen vantevoren al met de auto dus ik kan zoveel meenemen als ik wil want hun nemen onze spullen al mee dan en wij gaan met het vliegtuig :slightly_smiling_face:

^oh, dat is echt chill :slightly_smiling_face:

kijk even naar het weer van komende dagen. Als het er goed uitziet heb je geen 4 jeans nodig, en als het slecht is heb je geen 4jurkjes, rokje en een jumpsuit nodig.

Ik zou iets minder kleding meenemen ;p
Daar koop je waarschijnlijk toch nieuwe dingen die je dan toch sneller draagt ;p

Ik zou geen 4 spijkerbroeken meenemen, je zegt zelf dat je vanwege de warmte toch alleen maar slippers draagt, dus dan draag je ook geen spijkerbroeken lijkt mij.

btw; waar ga je naartoe in italie? ik ga er ook heen namelijk (;

maar voor s’avonds als je uitgaat koelt het wel af denk ik :slightly_smiling_face:
ik ga in het noorden van italie naar camping montescudaio ofso iets :stuck_out_tongue:

Voor tien dagen zou ik 5 BH’s meenemen, 3 lange broeken (als het alleen voor 's avonds is) en maximaal 2 bikini’s :stuck_out_tongue:

5 BH’s? Nee joh. Overdag heeft ze wslk toch haar bikini aan.

^ O, nouja ik draag BH’s altijd twee dagen en ik trek mijn bikini meteen uit als ik niet meer ga zwemmen. Ik draag nooit een hele dag een bikini :stuck_out_tongue:

okee ja ik denk dat ik wel de hele dag bikini aanheb , want ik lig de hele dag op het strand of bij het zwembad aan het zonnen :grinning: en ik denk dat ik maar 2 dagjes smiddags wegga naar een stadje of dorpje om te shoppen ofso dus dan draag ik een bh en s’avonds dan dus.

Ik had max. 1 spijkerbroek onderweg aangetrokken en de rest allemaal thuis gelaten. Die dingen heb ik zomers nog nooit aan getrokken in italie.

Jurkjes, rokjes, jurkjes, rokjes en nog meer flubberdingen.
Ik had enkel een panty mee genomen misschien en thats it.
En ipv een zwarte legging zou ik een witte nemen (is iets meer zomer)
Ik zou alleen wel een vestje meenemen dat kan soms wel lekker zijn:).
Pyjama misschien? ik weet niet of je op een camping zit?

Oh hemel, dat vinden jullie al veel… Ik ga me schamen nu.

helemaal mee met headlight.
Ik neem zo een grote box mee, zo iets alleen hoger.
http://www.leenbakker.nl/Dbimages/Artikelen/70/704/70401230_Landscape_M.jpg

Die helemaal is volgepropt en dan nog in de hangkast wat jurkjes en jassen.
Qua schoenen gaan er minimaal 10 paar mee.

Moet wel zeggen dat ik 3 weken met de carvan ga.

Ik heb nu op mijn lijst staan voor twee weken:

4 bikini’s
5 BH’s
14 onderbroeken of strings of wat dan ook
2 zwarte panty’s (40 en 20 denier)
4 rokjes
8 korte broekjes
4 jurkjes
2 blazers
1 vestje
1 dikke trui
2 spijkerbroeken
1 chino
4 basic hemdjes
8 shirtjes (van hemdje tot tuniekje)
9 paar schoenen
1 sjaal (omdattie zo lekker zit)
4 grote tassen
3 kleine tasjes
2 jassen (bruin en zwart)
5 paar sokken
4 voetbalbroekjes
3 trainingsbroeken

en ik kom waarschijnlijk nog wel meer in mijn kast tegen wat mee moet.