Op vakantie naar nederland?

Na duizenden reacties met vakantiebestemmingen als Spanje,Griekenland,Frankrijk en noem maar op te hebben gelezen, vraag ik me af of er ook nog mensen zijn die gewoon in Nederland blijven? :anguished:?
I hope so (hehe), please leave a comment.

Ja. In m’n hometown. Yes. :roll_eyes:

Oh ja hoor. Thuis zelfs.

jeps geen vakantie voor mij werken werken &nog eens werken -___-

5 dagen met me ouders mee (Gewoon in Nederland) En daarna WerkenFulltime

Ik moet werken, dus blijf wel in Nl alleen geen vakantie.
wel 2 weken alleen thuis!

waar ga je in nederland dann? :’)

oo al mijn vriendinnen blijven in nederland ze gaan wel op vaantie maar in nederland. ik ga zelf 10 dagen naar frankrijk naar de alpen maar nl is ook leul\k

waar gaan ze dan in nederland? ken je mensen die naar brabant gaan toevallig? =D

Ik woon in brabant, is dat ook goed :stuck_out_tongue:
Ik ga niet op vakantie naar nl, geef mij maar een lekker all in hotel aan een of ander tropisch strand!

ik was met mijn vriend 8 dagen naar Valkenburg, schin op geul! was super en toen was het ook nog supergoed weer :stuck_out_tongue:

Ik ga naar Duinrell XD

Ik ga naar flevoland, biddinghuizen. =D

Ik blijf voor het grootste gedeelte thuis (ga verhuizen) maar ik ga wel nog 1,5 week naar Normandië. Dus nee, ik blijf niet helemaal thuis.

Ik ken er genoeg die gewoon in Nederland blijven. Het is dat ik met mijn vriend mee op vakantie kan naar België, anders was ik ook de hele vakantie in Nederland :relieved:

ik ga naar domburg…

domburg is gaaf! ben ik ook tijd geleden geweest… maar misschien is het nu niet meer leuk, haha :stuck_out_tongue:

Jaa ben nog nooit verder geweest dan duitsland.
wij gaan altijd 3 weken in nederland op vakantie:)

ik gaa naar kijkduin! =)
nog meer mensen! :grinning:?

Wij gaan haast elk jaar nog op vakantie in Nederland.
Hartstikke gezellig, vorig jaar zijn we helemaal niet ver weg geweest van onze woonplaats maar ik had toch een vakantie gevoel.
Dit jaar lekker thuis in de nieuwe tuin xD