op vakantie naar gastgezin

Een vriendin van me is voor 2weken alleen naar Amerika en logeert bij een gastgezin. Dit doet ze om haar Engels te verbeteren. Ze is via via bij het gastgezin uitgekomen maar vertelde dat een vriendin van haar het ook met een organisatie heeft gedaan. Mij lijkt het echt super, maar vind dus nergens op internet een organisatie ofzo… Weet iemand toevallig een organisatie of hoe je het regelt ?(:

Vraag aan je vriendin of zij het aan die vriendin kan vragen? Of vraag je vriendin om tips?

EF, hebben taalscholen over de hele wereld!

Education First inderdaad, en InterLanguage denk ik ook alleen weet ik niet of die het voor zulke korte periodes doen.

Heeft ze via via een gastgezin gevonden? Ik wil dit ook heel erg graag volgend zomer, maar met een organisatie is het zo duur. Waar heeft ze die gevonden als ik vragen mag? :grinning:
Oh en even op je vraag: EF, plustaalreizen, studytravel en travelactive.
Ik weet niet of deze allemaal in Amerika zitten, moet je even kijken op de websites.

EF, maar het is heel duur.

Ik ken wel Couchsurfing maar dat is niet echt een organisatie , je moet er zelf contact maken met de mensen enzo. Heb dit al vorig jaar in frankrijk en het jaar daarvoor in frankrijk & spanje gedaan , in totaal 40 gezinnen ofzo haha dus ik ben het wel al wat gewend maar dat was toen wel nog met m’n vader…