Op vakantie naar Barcelona...

Heeej
Ik ga in de meivakantie (waarscheinlijk) naar Barcelona met het vliegtuig voor een weekend. Is iemand van jullie al eens naar Barcelona geweest en wat hebben jullie daar gedaan en waar hebben jullie geslapen?? Ik w8 op jullie ideen en ervaringen ik heb er iniedergeval zin in! xx-jes Gina

Ik ben er afgelopen zomer een paar dagen geweest. Ik logeerde bij een vriendin, zij woont en studeert in barcelona, ze is zelf ook spaans, dus we hebben in haar apartement geslapen. We hebben 2 dagen alle dingen bekeken en een beetje geshopt. Als je naar de Gaudi dingen wil gaan, raad ik je aan om smorgens vroeg te gaan, dan is het nog niet zo druk en hoef je niet een uur lang in de rij te staan voor de kassa. Hebben wij ook gedaan bij de Sagrada Familia, en een uur later ging Casa Batlo open, en zijn we daar heen geweest.
We hebben ook gelunched in een supermooi/goed/gezellig restaurant, Les Quatre Chats. Het ligt een beetje achteraf, staat wel in de meeste toeristenboekjes, maar er komen amper toeristen. Ze hebben er ook alleen maar een spaanse/catalaanse menukaart en geen engels oid.