Op vakantie met vriendlief.

Hee meiden,

Ik ben dus even benieuwd of jullie een keer alleen met je vriend / vriendin op vakantie zijn geweest? Zo ja, waar zijn jullie naar toe geweest en hoeveel heb je ervoor betaald?
Ikzelf wil met mijn vriend op vakantie naar Kreta, voor ongeveer 610 euro met het vliegtuig & zonder eten.
Wij zijn 17 & 18 jaar.
Wat vinden jullie daarvan?

Dat is toch leuk? Zolang je er rekening mee houdt dat er altijd wat mis kan gaan, dus altijd meer geld meenemen dan je verwacht uit te geven. Maar dat snap je vast zelf ook wel.

Ik ben vorige week nog met mijn vriend naar Parijs gegaan, ging gewoon top. De meeste ruzies ontstaan vaak bij het inpakken / aan het begin van de dag dus maak een lijstje en bespreek bijvoorbeeld de avond van tevoren wat jullie de volgende dag willen doen. Voor de rest, waarom niet? Leuk toch!

Ja dat wel.
Maar hoevel heeft dat bij jullie gekost?

Hangt ervan af hoe lang je gaat. Ik ben met mijn vriend naar het drielandenpunt geweest en dan koste ons samen 500 euro en dan hebben we uitgepakt ook nog :0

wij hebben er toen 785 euro voor betaald naar barcelona 1,5 week all inclusiv

Voor hoe lang ga je? Ik vind 610 euro best duur voor bijvoorbeeld 1 weekje, want je moet er ook nog geld voor eten, vervoer daar en winkelen bij. Met mijn vriend ben ik nog niet op vakantie geweest maar met mijn beste vriend wel, naar Polen. Af en toe hadden we wel irritaties maar dat is ook logisch als je lange tijd alleen elkaar hebt. We hadden er wel heel erg van genoten en onze vriendschap is daarna nog hechter geworden, dus bij jullie misschien jullie relatie ook als jullie op vakantie gaan.

Ik zou best wel met mijn vriend op vakantie willen. Helaas is die zelf op vakanite. Afgelopen week ben ik wel met vrienden op vakantie geweest. Natuurlijk waren er ook wel irritaties, maar dat was wel logisch.

Jaa tuurlijk, je hebt altijd wel irritatie’s. Dat kan je gewoon niet voorkomen.
Maar we hebben bij die 610 euro ook gelijk reisverzekering enzo gedaan, en annuleringsverzekerin. Was ook alweer 80 euro bij elkaar !
Het is echt duur, maar ik heb heel de zomer hard gewerkt ( daarvoor natuurlijk ook, maar ik ben niet op vakantie geweest!) Dus het leek mij wel een goed plan!

Ik ben met m’n vriend een week op vakantie geweest in Zandvoort in een bed & breakfast, daar hebben we voor de overnachtingen ¤390,00 betaald. We hadden in totaal ¤750 euro gespaard voor ook eten en drinken en leuke dingen maar daar zijn we wel iets over heen gegaan.

Ik ben alleen nog met mijn ouders én mijn vriend op vakantie geweest. Een huisje in centerparcs. Prijs weet ik niet, volgensmij 1000 euro ofzo maar het was ook een 6 persoonshuisje. Ik ben 15 en m’n vriend 19 :blush:

Kan toch?

Ik ben dit jaar ook met mijn vriend op vakantie geweest. Voor 560,- 6 dagen naar Spanje. Vliegreis, verzekeringen etc. en halfpension(maar het eten was niet lekker.) Mijn vriend is 20, ik 17.
Met uiteten gaan hebben we gewoon om te beurt betaald en bij de supermarkt ook. Daar doen we niet zo moeilijk over. Ik heb in totaal rond de 1000, uitgegeven. Heb van het geld ook wat afgeshopt. en ja een vakantie is nou eenmaal duur… :stuck_out_tongue: