op vakantie met vriendinnenHELP!

Heee meiden,
Ik ga in de zomer op vakantie met een paar vriendinnen. We hebben een tijdje geleden al een vakantie geboekt en we zitten op een camping dichtbij het strand. Er is alleen één probleem. Er is in de omgeving bijna niets te doen… Hoe maken we deze vakantie leuk? We zitten in Zeeland dichtbij Domburg. Dus kom met ideeën. Leuke beachclubs of ideeën voor een andere gezellige avond/dag.
xxxxxxxx

Misschien je bikini meenemen en picknick spullen, en daar lekker zonnen en zwemmen (als het langs zee ofzo ligt). Spelletjes, boeken, kaarten. Ehm, ga je echt op vakantie precies naast de kust (want misschien ga je bijvoorbeeld op vakantie bij het oosten van zeeland, dan moet je naar het strand rijden), dan lijkt het me een leuk idee om te zwemmen en je opblaasbal enzo mee te nemen. Ik weet verder niks, sorry.

Dankjewel! Een picknick vind ik echt een super goed idee!!

Ik heb vorig jaar drie weken in Zeeland gezeten (om te werken) en het is daar heerlijk als het mooi weer is. Gewoon lekker op het strand liggen, lol maken in de zee, zonnen, strandspelletjes doen etc. Je kunt gezellig op een terrasje gaan zitten en wat drinken, je kunt gaan winkelen in Goes of Middelburg (hangt er vanaf waar je bent). Je kunt inderdaad gaan picknicken, en je kunt heel leuk uitgaan in Renesse!

^ Wauw, lijkt me wel gezellig om naar Zeeland te gaan voor als ik één keer in Nederland blijf tijdens de zomervakantie. Maar veel plezier met je vriendinnen op vakantie hihi.

Ja dat is waar. we gaan in juni dus dan zal het ook wel lekker weer zijn. en gezellig wat drinken is altijd leuk;) Dankjewel!