Op vakantie met vrienden

Hoe denken jullie erover als je vriend op vakantie gaat met alleen maar vrienden die single zijn en daar heen gaan voor meisjes?

Lijkt me vervelend voor hem. Maar ik ging dit jaar ook met m’n 7 beste vriendinnen waarvan één een vriend heeft. En wij gingen ook zeker wel voor het mannelijk schoon. Maar dat meisje heeft zich gewoon prima gedragen, ging gewoon lekker los met ons maar heeft totaal geen aandacht geschonken aan de mannen. Het kan dus prima, zolang je hem kunt vertrouwen. Overigens vertrouwde haar vriend ons ook wel, want hij is ook bevriend met ons. Hij weet dus dat wij haar echt geen gekke dingen opdragen of haar pushen o.i.d

Dat zou ik niet willen. Gelukkig doet hij het ook niet. Andersom zou ik het ook niet doen trouwens. Op vakantie gaan met vrienden, daar heb ik geen problemen mee, maar zo’n zuipvakantie… Nee.

Ik kan hem vertrouwen, dat heeft hij me ook meerdere malen duidelijk gemaakt. Maar het feit dat ze elke avond tot laat in de nacht feesten en waarschijnlijk ook aardig wat drinken, voelt toch niet helemaal goed.

^dit inderdaad… Ik zou het ook niet willen, al vertrouw ik mijn vriend wel volkomen…

Zo denk ik er ook over. En aangezien zijn vrienden de vorige vakantie allemaal met een ander in bed lagen, heb ik er niet zo’n fijn gevoel bij…

Naja, ik moet zeggen ik was in lloret de mar en hoeveel jongens wel niet zeiden single te zijn en dan achteraf te horen dat ze een chick hebben van vrienden van hun echt belachelijk…

Maar als je je vriend echt vertrouwd dan moet dat wel goed komen toch.

Hij heeft mij ook vertrouwd toen ik met mijn vrienden naar Salou ging, dus om die reden alleen al vind ik dat ik hem ook moet kunnen vertrouwen. Daarnaast weet ik, doordat we altijd grapjes maken over ‘zijn andere vriendin’ en ‘mijn andere vriendje’ en omdat we het daar ook wel serieus over hebben gehad, dat hij nooit vreemd zou gaan.

Ik zou het geen probleem vinden. Ik vind dat je je vriend hierin vrij moet kunnen laten, mits hij niet zelf voor de meisjes gaat natuurlijk. Dat zijn vrienden voor de meisjes gaan lijkt me prima, zo lang hij daar maar is met een ander doel (leuke vakantie hebben met vrienden).