Op vakantie met vriend.

Hallo dames,

Ik maak even een nieuw topic aan, eigenlijk voor mezelf omdat ik jullie hulp echt nodig heb.

Ik heb bijna 3,5 jaar een vriend waar ik erg gelukkig mee ben.
Helaas ben ik al ruim een jaar depressief door mijn thuissituatie waar ik helaas in blijf hangen omdat ik geen mogenlijkheid heb om eruit te komen.
Gelukkig sta ik wel ingeschreven bij het GGZ maar daar is een wachtlijst voor die ik nu al helemaal zat ben…
Ik wil enorm graag op vakantie en mijn vriend wil dat ook voor mij.
Hij werkt veel en heeft weinig tijd.
Ook is hij bang dat hij door dat hij weinig/slecht engels spreekt we allemaal problemen krijgen
Nu wil ik graag een vakantie boeken maar ik zou niet weten hoe…
Ik ben enorm onzeker en durf dus ook niet zomaar een reisbureau binnen te stappen…
We zouden dan graag met het vliegtuig gaan, niet al te duur, geen turkije.
Wie kan me helpen =(

Via internet anders?

Tja, overleg eerst is met je vriend waar jullie heen zouden willen? Misschien vind ie ut wel leuk om een midweek naar belgie te gaan of je gaat naar Parijs of een anderen leuke hoofdstad…

Vraag gewoon is aan je vriend wat hij leuk vind heb het er over en kijk dan samen naar de mogelijkheden??

JAa, je kan ook met de trein naar Parijs, is ook gelijk een stuk goedkoper.
goedkoop vliegen kan bijna niet, dus zet dat '‘goedkoop’ anders even uit je hoofd, duur wordt het toch wel.
behalve als je naar belgie, gaat of in Nederland/belgie blijft.
Duitsland zal ook wel niet te duur zijn.

x Greetz.

Ik ben net terug van Parijs en het is echt geweldig. Was niet met mijn vriend of zo, maar met beste vriendin en het is echt heeeeel romantisch. Met de Thalys ben je er zo!

Maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet regelen.

Hoe was jullie eerste vakantie met je vriend?

Kan je vriend/ouders je hier niet bij helpen? Het is niet heel lastig geloof ik. Stel je wil naar Parijs. Dan hoef je alleen maar een hotel uit te zoeken en via internet te boeken. En de trein/vliegtuig. Dit kan ook via internet :slightly_smiling_face:

Mijn ouders en zijn ouders helpen niet.

Waarom niet? En je vriend dan? Ik neem aan dat hij wel wil helpen, aangezien jullie samen op vakantie willen. Misschien kunnen jullie samen langs een reisbureau oid!

Als je te onzeker bent om een reisbureau binnen te stappen, hoe denk je dan dat je je gaat redden in het buitenland? Misschien is het een idee om gewoon eerst een weekje in Nederland ergens heen te gaan en te werken aan je zelfvertrouwen.

Omdat de relatie met mijn schoonouders niet heel leuk is…
Hij wilt wel helpen maar moet iedere dag werken… (vrachtwagenchaffeur)

Ik ga zelf met mijn vriend naar Zeeland. Twee weken. Dat kon ik gewoon via internet regelen. En je kan toch ook 's avonds als hij terug is van werk iets boeken? :slightly_smiling_face:

Ja ik zie hem ook alleen het weekend, dus het is gewoon niet ideaaal…
via welke site heb je geboekt als ik vragen mag?

Ik snap wel dat het niet ideaal is, maar als je écht graag samen op vakantie wil, dan maak je daar tijd voor. In het weekend kan je heel goed een vakantie boeken en dat hoeft niet lang te duren.

Wij hebben samen via google naar campings gezocht en toen we er eentje hadden gevonden hebben we via de site van de camping geboekt.

Centerparks.nl?

up

www.corendon.nl vind ik super fijn, je kan kiezen uit landen, inclusief vervoer, all inclusive of niet enz.

Eigenlijk gewoon eens rond neuzen wat je nou super leuk lijkt, je kan ook gelijk de prijzen zien dus dat is wel ideaal.

Of een lastminute via vakantieveiligen. http://www.vakantieveilingen.nl/vakanties.html

Ik denk dat je beter klein kan beginnen als je dit nog nooit hebt gedaan. Je kan bijvoorbeeld ook naar Antwerpen of Brussel. Dan leer je veel belangrijke dingen die bij de volgende vakantie erg van pas komen, zodat je steeds verder weg kan.
Je klinkt erg onzeker dus het lijkt me niet verstandig direct naar Frankrijk ofzo te gaan.