Op vakantie met vriend en zijn ouders

Morgen ga ik een paar dagen op vakantie met mijn vriend en zijn ouders. We zitten in een hotel en ik hoef niets te betalen hebben ze gezegd. Dit vind ik al lastig, want ik vind het gewoon niet fijn als andere mensen dingen voor mij betalen ook al zouden mijn ouders dit andersom ook doen.
Ik zou wel iets terug willen doen voor ze, zoals een keer terrasje betalen of een ijsje of iets dergelijks. Kan dat? Of wat zouden jullie doen?

Zou ik wel doen ja, haal desnoods bloemen of chocolade, hoe cheesy het ook lijkt :stuck_out_tongue:

Ik zou ook iets leuks kopen voor je schoonouders! Inderdaad eens trakteren op een terrasje, of misschien een leuke bon ergens vandaan halen?

Jaa ik zou inderdaad wat terug doen! Als je daar op vakantie bent zou je gewoon iets kunnen betalen zoals je zelf zegt, maar een bos bloemen zou ook leuk zijn. Het gaat natuurlijk om het gebaar, je wilt graag iets terug doen voor hun en dat zullen ze zeker waarderen. Dan is het voor hun denk ik nog niet eens zo van belang wat ze krijgen, maar het idee dat ze iets terug krijgen. :slightly_smiling_face:

Oke bedankt voor jullie reacties!
Ik betaal een keer een terrasje ofzo en na de vakantie geef ik ze een bos bloemen!

Ik heb een keer een doosje gemaakt met allerlei cadeaubonnen en testertjes enzo!
maar daar is het nu een beetje kortdag voor…
zou gewoon een paar drankjes betalen ofzo :slightly_smiling_face:

Zullen ze vast heel erg waarderen als je ze trakteert op iets lekkers en misschien na de vakantie nog een leuk cadeautje. Het is toch lief dat je mee mag en het gaat om het gebaar.

Jaa ik zou ook wat terugdoen! Koop anders een leuke bon van een winkel, met een bedankkaartje erbij. Je kunt ze ook trakteren op een terrasje, vinden ze vast leuk!
Veel plezier!