Op vakantie met onbekenden

Hallo meiden!

Ik zat te denken en vroeg mij wat af. Aangezien er niemand in mijn omgeving op vakantie wilt dit jaar en ik zelf wel, had ik een idee en vroeg mij af wat jullie er van vonden.

Wie zou het leuk vinden om op vakantie te gaan met een groepje meiden die elkaar niet (goed) kennen? Het leek mij leuk om misschien hier een vakantie te organiseren met een aantal meiden die bijvoorbeeld ook niemand hebben om mee te gaan!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Lijkt mij opzich best leuk maar ik heb vrij weinig tijd dus weet nog niet of ik kan. Je zou ook een oproepje kunnen doen op facebook (srprs.me groep, discover together).

Ik zou dit heel graag doen maar ik durf dat niet :’)
Ben zo bang dat iedereen dan wat anders wil en ik ben echt iemand die zich dan maar aanpast terwijl ik het niet wil. En dan zou ik echt een kutvakantie hebben uiteindelijk.

@ Hierboven: Ja maar de datums en tijden kunnen we bespreken natuurlijk!

Haha ik durf zoiets normaal ook niet maar het lijkt me heel gaaf en goed om uit mijn comfort zone te stappen. We bespreken natuurlijk van te voren wat wie wil enzo zodat we op elkaar kunnen afstemmen!

True! Maar ik heb zegmaar tot juli geen tijd en zit te twijfelen om daarna op wereldreis te gaan als ik durf dus het is voor mij nu nog lastig te zeggen.

@lovepancakes, ga over die drempel heen! Het is echt ontzettend leuk.

Ja, dit. had ook al gereageerd in het vakantie '17 topic haha

Upje!