Op vakantie met moeder (in de zomervakantie)

Heeee.
Mijn moeder stelde voor om in de zomervakantie van 2011 met z’n 2en op vakantie te gaan, maar weten jullie iets waar je heen kunt gaan dan wat leuk is met zn tweeën?
Ik bedoel dan niet iets van 2 weken ofzo, maar een paar daagjes gewoon. Liefst wel iets waar t een beetje leuk weer is.

Alvast bedankt :’)

(Sorry als het verkeerd staat, maar ik wist niet waar ik dit onder moest plaatsen. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon niets vinden wat hier op lijkt)

Ik ben in die zomer trouwens 18 jaar

Voor een paar daagjes gewoon duitsland/ardennen/zeeland ofzo want naar heel ver gaan heeft niet echt nut…?
of parijs, das maar 2 uur met de snelstesneltrein :"D

Ik weet niet waar jullie van houden, maar misschien Londen, daar kun je shoppen, wat culturele dingen bezoeken, of naar west end (musical) gaan. Of Parijs, stad bezichtigen, shoppen. Ik weet niet of het ook verder weg mag? Anders misschien Barcelona of Rome oid.

Rome, Parijs of Londen is denk ik het leukst, hoewel je volgens mij wel een week in Parijs of Rome kan blijven als je alles wil zien.

Rhodos! Heb ik vorig jaar gedaan met mijn moeder, echt een heeeeeerlijke plek, je kan naar t strand, naar de stad, er is ontzettend veel cultuur, oude delen van de stad met markten etc. En leuk weer!

Malta! is heel mooi! een paar vriendinnen van me zijn daar met hun moeder heen geweest!

Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Venetië, Copenhagen etc?

Mijn moeder en ik gaan in januari naar Newcastle! Ook heel leuk. Je moet wel van stedentrips houden in dat geval.

ik zou naar Griekenland gaan, dat is altijd wel leuk, :slightly_smiling_face:
alleen dan zou ik niet naar een al te toeristisch plekje gaan, tenminste, wij gingen (wel met een heel gezin dan) steeds naar plekjes die niet zo bekend zijn, en daar is het btw vaak ook nog eens goedkoper :slightly_smiling_face:

ik ging met moeder naar Calella (Spanje)