Op vakantie met je vriend.

Hello!

Ik vroeg mij af (van de dames die met hun vriend op vakantie gaan/gingen) waar jullie dan naar toe gaan! Wij zijn zooo inspiratieloos en we willen toch wel binnenkort gaan kijken voor een vakantie.

Geen Turkije, daar zijn we al 2x geweest, dus we willen wat anders.
Het liefst ook niet té duur (ong. max 500/600 euro voor 10dagen).

En: Zon, Zee, Strand! :grinning:
Een echte uitgaansstad/land hoeft niet, we gaan met z’n tweeën, gezelligheid vinden we wel fijn natuurlijk, maar 't hoeft geen partyeiland ofzo.

Laat maar horen. :slightly_smiling_face:

Kreta? vind ik persoonlijk echt geweldig mooi en imo ideaal voor jonge koppeltjes :slightly_smiling_face: kan je echt relaxen, stadjes bezoeken, genieten :slightly_smiling_face:
vooral in het zuiden is het wat rustiger, minder toeristisch en goedkoper :slightly_smiling_face:

note me maar als je vragen hebt :slightly_smiling_face:

Wij zijn tot nu toe twee keer samen weggeweest. 1ste keer naar Lloret de Mar, Spanje, viel ons een beetje tegen, vooral feesten. Tweede vakantie zijn we naar Egypte geweest. Een nijlcruise. Zaten wel wat stelletjes van onze.leeftijd, en dat was wel gezellig. Mijn vriend vond het alleen niet zo, de warmte en de cultuur daar.
Dit jaar, had al voor onze eerste vakantie beloofd, gaan we kamperen, waar weten we niet, mss naar scandinavie, mss frankrijk, misschien engeland. Zijn vakantie dit jaar.

Haha ik zit met hetzelfde probleem, upje :slightly_smiling_face:

Ik had vorig jaar overigens gekampeerd met mijn vriend, gewoon in duitsland ergens, we hebben 't nooit zo breed namelijk haha

Ik zit met precies hetzelfde!
Upje voor jou dus en ik zal mijn eisen hier ook maar even vermelden :stuck_out_tongue:

Wij zouden alleen het liefst iets willen dat met de trein of bus te bereiken is (of trein/bus + vliegtuig), geen auto ter beschikking. Zon mag, zee en strand geen vereiste.

Hmm ik ga dit topic even volgen!

Ik ga dit ook volgen! Wil dit jaar ook weer lekker op vakantie voor niet ál te veel geld.

Tenerife is een erg leuk eiland!

Een vriendin van mij is vorig jaar naar Corfu geweest voor ruim een week voor rond de 400 euro inclusief vliegreis en hotel “all inclusive”, dus inclusief onbeperkt eten en drinken :slightly_smiling_face:. Ik zit er zeker ook over te denken om dat te doen met mijn vriend! Het is een heel mooi Grieks eiland, dus met dat zon, zee en strand zal dat wel goed komen.

Wij zijn gewoon een keer in Nederland gegaan in een super lekker relaxed huisje met bad, sauna en een zwembad op het terrein. Was echt heerlijk.

En we zitten er over te denken om nog een keer naar London te gaan.

Ik heb dezelfde eisen als jij, en ik ga met mijn vriend naar Malta deze zomer! Lijkt me ideaal qua klimaat en lekker bij het strand enzo. Je kan er wel uitgaan maar het is natuurlijk geen Lloret. Het schijnt dat de bus er erg goedkoop is en dat is voor ons wel handig als we ergens heen willen gaan.

Zelf heb ik trouwens 2 jaar geleden samen met mijn vriend gekampeerd in Pisa. Echt heel erg goedkoop. Vliegreis was minder dan 80 euro p.p. heen en terug en kamperen was ook mega goedkoop. Marina di Pisa is een dorp dat aan zee ligt, je kunt vanaf daar heel makkelijk (en ook nog eens goedkoop, soms zelfs gratis) met de bus naar Pisa-stad. Onze camping was aan zee. Ook aan te raden.

Wij hebben een road trip gemaakt door Frankrijk, was alleen niet zo’n succes haha :’)
Het kan wel leuk zijn maar dan moet je dus wel van tevoren bedenken waar je naartoe gaat rijden en niet met de instelling van ‘we zien wel waar we uitkomen’, wat wij dus wel hadden gedaan… We kwamen echt in allemaal van die dooie dorpjes en saaie campings waar echt geen reet te doen viel.

Wij gaan misschien een midweek Londen!

up

Hahaha Tessa dat klinkt echt vet grappig, zie het al helemaal voor me.

Wij zijn een keer naar Parijs geweest, was leuk maar kan geen tien dagen want dan verveel je je wel denk ik.
Ook naar Italië vorig jaar, was denk ik zo’n 300 euro voor tien dagen met vlucht erbij. We gingen eerst 5 dagen op hotel in Firenze, daarna 5 dagen kamperen aan de kust. Dat was echt een superleuke vakantie.
Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar Noorwegen. Eventueel zo’n intercountry pas kopen waarmee je kan rondreizen met de trein in een bepaald land en dan gewoon tent mee en prachtige natuur zien.

Humm heeft iemand ook tips voor mij? :’)
Ik heb een geweldig lieve, maar op dit gebied oh zo verwende vriend…
Het mag niet te duur zijn (want hij moet het zelf betalen) dus het vliegtuig valt sowieso af.
Hij wil wel met de auto, maar het moet minder dan 8 uur rijden zijn en hij wil niet naar Frankrijk.
En kamperen eigenlijk ook liever niet, maar ik heb zo’n idee dat het met zijn eisen niet iets anders kan worden. Ik wil persoonlijk niet in Nederland blijven, want daar ben ik de afgelopen 3 jaar al geweest.
Dus volgens mij is dit werkelijk onmogelijk om iets leuks te verzinnen :'DD
iemand ideeën?