Op vakantie met hem en zijn familie

verwijderd

zijn ouders vertrouwen jou, anders zouden ze je niet meevragen op vakantie. Heb respect voor andermans ideeën, anderhalve week seks is niet erg. Ik heb al 14 jaar geen seks!

Hmm, ik zie op je profiel dat je 14 bent. Als dat klopt?
Dus ik weet niet of je al een bijbaantje hebt en je vriend ook?
Dan zou je toch voor kunnen stellen dat jullie samen een kamer boeken in het hotel?

Alhoewel, bedenk ik me opeens, als 14 jarige kan je nog helemaal geen kamer huren in een hotel, lijkt mij.

En als je geen zin hebt in die vakantie, dan ga je toch niet mee? Bedoel, zijn ouders kunnen je moeilijk verplichten om mee te gaan toch? Of hebben ze al geboekt (heb ik misschien over heen gelezen dan?)
En joh, je kan je hele leven lang nog seks hebben , wat is dan 1,5 week?

zo, jij bent er vroeg bij :’)

serieus, één weekje zonder seks moet lukken toch?

verwijderd

Muhaha oke dat is lullig hehe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar kun je echt geen twee persoon kamer regelen? Zeg dat je graag privacy wilt.

Uhh serieus… wees blij dat je mee mag. Zijn ouders slapen zelf al niet eens op een eigen kamer, waarom zouden jij en je vriend dan wel een eigen kamer krijgen?? :anguished:?

En idd als je echt geen zin hebt, ga dan gewoon niet mee

haha seksverslaafd.

een extra kamer kost meer geld?
oke ik zou dat ook niet willen. met zn 5en in een kamer!

verwijderd

dan heb je toch gewoon die vakantie geen seks?
bedoel dat is dus echt niet zo moeilijk…

Privacy is het, niet privicy
ANYWAY
Wees blij dat je zomaar mee mag op vakantie en dat je een goede band hebt met de ouders van je vriend. Er zijn genoeg ouders die de vriend/vriendin van hun kind niet accepteren om een of andere reden.
Je kan ook plezier hebben zonder seks. Geniet gewoon van de vakantie en van de tijd die je met je vriend en zijn familie kan doorbrengen, en doe niet zo ondankbaar.

Het is toch niet ondankbaar dat ik hulp vraag om het probleem? en begrijp dat ik een leuke tijd wil hebben met mijn vriend. en hij met mij…

Het is geen probleem. Het is jammer, maar je gaat toch niet je vakantie door zoiets laten verpesten? Wat ik zeg, je kan een leuke tijd hebben ZONDER seks. Het is niet zo dat jullie relatie gelijk slechter wordt als jullie een weekje geen seks hebben, hoop ik voor je.

Het is wél ondankbaar, want je zeurt omdat je geen seks kan hebben! Hallo, doe even normaal ja, ze nemen jou mee op vakantie, omdat ze jou dus ook leuk vinden! en dan ga jij zeuren omdat je geen seks kan hebben!

Dus zonder seks kan jij geen leuke vakantie hebben… Mh oké.
Ik zou zeggen: neem genoegen met wat je krijgt en wacht die anderhalve week af :astonished:

het gaat niet alleen erom dat we geen seks hebben maar ook gewoon de dingen als niet samen douchen, bang zijn dat zijn ouders/broertje binnen komen als ik douche, of op de wc zit, al zullen ze daar wel een slot op de deur hebben en dat we dan met zn 5en 1 badkamer moeten delen en ik me ook moet opmaken en fohnen enzo.

Idd. En als je niet mee gaat, dan heb je alsnog geen seks :l dus het maakt niet uit.

hahaha, zoals hierboven al gezegt, je zult wel zonder de seks moeten.
en ojah opmaken en je haar fohnen en zo dat is ook echt een ramp als er andere mensen bij zijn. doe even normaal!