Op vakantie met bekende jongen

Hee,
Ehm, hoe ga ik beginnen. Nou, via een vriend ken ik een jongen die ik af en toe wel eens zie en even een praatje mee maak, gewoon een aardige jongen, verder niets. Nu heeft hij me pas op msn toegevoegd en nu hadden we het over onze vakantie. Dat we allebei niet op vakantie gingen, maar ik wilde wel een last minute. Toen zei hij als grapje dat hij dan wel mee zou gaan. Van het een kwam het ander en nu hebben we afgesproken dat we komende maandag met de caravan van zijn ouders een paar daagjes ergens gaan kamperen. Dit gaan we vanavond verder regelen. Het is dus wel een serieus plan.
We hadden het er al over dat het eigenlijk best een gek idee is, omdat we elkaar niet zo goed kennen, en sowieso, met een jongen op vakantie die niet je vriend is, mensen verklaren je al snel voor gek en zullen er gekke gedachten bij halen. Maar van de andere kant hebben we zo iets van, waarom zouden we niet eens ‘gek’ doen, als we het toch allebei leuk vinden.
We weten allebei dat hier verder geen bedoelingen bij zijn, het is puur voor de gezelligheid, meer niet. Ook weet ik dat hij te vertrouwen is (ik ken meerdere mensen die hem kennen), dat ik zegmaar met een normaal iemand weg ben.
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden? Ik begrijp dat dit heel absurd klinkt, en ik zou het bij iemand anders denk ik ook gek vinden, maar van de andere kant, waarom zou je het niet doen als het leuk is?
Ik ben trouwens 18, bijna 19, hij is 20.
Dus wat vinden jullie hiervan, vinden jullie dit oké?
Ohja, zou je dit ook tegen anderen zeggen? Want ik denk dat ik het alleen tegen een paar goede vrienden zou zeggen, en tegen anderen dat ik met een vriendin weg ben geweest ofzo, omdat ik denk dat mensen er anders toch wat achter zoeken.

Achja. Waarom niet. Je bent oud en verstandig genoeg, denk ik. :slightly_smiling_face:

Inderdaad, wat distantxlullaby zegt, als je er zin in hebt doe je het toch gewoon?

Ik zou het doen! Je zegt zelf ook al ‘waarom zouden we niet eens gek doen’, dus daarom: gewoon doen (: Veel plezier!

Prima toch? Ach en mensen denken altijd wat ze willen denken. Moet je je verder niks van aantrekken, anders kan je net zo goed de hele vakantie thuis zitten en dat is ook geen bal aan :slightly_smiling_face:
Ik zou gewoon lekker gaan!

Het blijft wel een gozer , dus ik zou wel oppassen als hij wat probeert dat je het hem metteen goed duidelijk maakt dat het niet gaat gebeuren(tenzij je zelf wil :p)

Bedankt voor de reacties! Voel ik me toch al iets minder ‘raar’. ^^

Haha dat is waar. Maar ik weet van mezelf dat ik wel nee durf te zeggen als zoiets zou gebeuren wat ik niet zou willen. (:

je bent 18.

en ik bedoel je weet toch;
try before you die.

ja hoor, waarom niet, ik zou het niet raar vinden en het zelf ook meteen gaan doen :stuck_out_tongue:

Zeker doen! Ik doe dat ook met een vriend van me en het is gewoon leuk. Je weet zelf hoe die jongen is en als je hem kunt vertrouwen is het toch gewoon leuk?

mij lijkt het wel leuk, ik zou het gewoon doen hoor

Why not? Gewoon doen hoor!

Het klinkt juist ontzettend leuk vind ik!
Veel plezier, als het doorgaat :grin:

Dat klinkt wel gezellig :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor de reacties!

leuk dat je zoiets zo spontaan doet! als je je er goed bij voelt, gewoon doen!

Dat lijkt me inderdaad fijn! Veel plezier ^^

ik zou idd lekker gaan hoor, is toch gezellig?:slightly_smiling_face: en bovendien, je bent bijna 19. dus je weet zelf heus wel wat verstandig is om te doen.
ik zou alleen niet tegen jan&allemaal gaan vertellen dat je dit gaat doen, want dan denken anderen misschien wel van: wtf.
maar ik zie je daar ook niet voor aan haha :slightly_smiling_face:
VEEL PLEZIER!

Have fun! lijkt me ook wel leuk :slightly_smiling_face: