op vakantie in Nederland

hee meiden! :slightly_smiling_face:

IK zat een beetje te twijfelen of dit bij lifestyle of bij boys moest, maar aangezien het ook een vakantie met je ouders/vriendinnen kan worden toch maar bij lifestile :wink:

Ik ben op zoek naar een minicamping in Nederland of België, om met mn vriend (we zijn dan 17) op vakantie te gaan. Op internet zijn wel veel campings, maar dat zijn meestal campings die eruit zien alsof er alleen bejaarden komen. Het is best lastig, want we willen dus niet zo’n uitgaans;- jongerencamping, maar ook geen oudelullen camping xD

Prijs is niet heel erg belangrijk!

Misschien is iemand in Nederland ergens op een leuke camping geweest met haar vriend/vriendin?

Liefsss, Diosesamor

moet het persé een camping zijn? ik zou gewoon via www.hotelspecials.nl een leuk hotelletje boeken!

Waar kom je zelf vandaan? Wil je in de buurt van de kust? Of juist de andere kant van Nederland?

dat kan inderdaad ook wel, maar omdat we voor het eerst met zn tweeen weggaan, dachten we dat het wel leuk zou zijn om te beginnen met kamperen :slightly_smiling_face:

Provincie Utrecht! Dus het mag alle kanten op! :grinning:

Ik weet dat de Paardenkreek in Kortgene (Zeeland/water) erg leuk is!

Leuk dat jullie samen gaan kamperen! Ik zou eerst bedenken wat jullie leuk lijkt te gaan doen. Willen jullie naar steden toe, willen jullie naar het strand toe, willen jullie gaan fietsen door de bossen, willen jullie zeilen? Zo kun je een beetje door gaan met dingen bedenken en dan kijken in welke provincie dit mogelijk is. Maar als ik in jouw situatie zat zou ik naar Friesland gaan! Daar heb je veel leuke campings waar je bijvoorbeeld ook boten of kano’s kan huren om dagjes te gaan varen.

oh okee, dankjewel! Ik ga eens kijken!

Jaa! :slightly_smiling_face: Dat is inderdaad wel zo! We zijn niet het type dat alleen maar aan het zwembad of strand ligt, we willen wel iets actiefs doen! Dus misschien is Friesland inderdaad niet zo’n gek idee! Dankjewel ! X