Op vakantie 20 uur vliegen!

[i]Heej Iedereen,

Ik stap morgen vroeg om 07:00 het vliegtuig in naar Brazilie.
Mijn beide ouders komen er vandaan, dus we gaan er ieder jaar hee, want mijn hele familie van bijde kanten woont er, letterlijk. Wij zij de enige hier, loners…
We hadden dit jaar geen geld, dus konden we niet gaan, maar op het laatste moment,
kwam er opeens 10.000 euro binnen. We waren superblij, want mijn vader is een jaar net gescheiden van mijn moeder en ik zie hem al een jaar niet meer.
Nu ben ik ongelovelijk lang onderweg, want ik moet om 05:00 uur wakker worden, om 05:30 de deur uit en om 07:00 het vliegtuig in naar Parijs… We komen er dan om 08:35 aan. Om 11:40 stappen we in het volgende vlieftuig. Dat betekend dat we dan 3 uur lang niets moeten doen… =s Maargoed, we stappen dus om 11:40 in het vliegtuig naar Rion de Janeiro, en komener om 17:40 aan. Daarna moeten we nog een vliegtuig nemen, dat pas om 23:02 vertrekt… Nouja, we komen dan om 00:05 aan in Goiania. Een grote shopstad in Brazilie.

Het probleem nu is:
07:15 Amsterdam - 08:35 Parijs
11:40 Parijs, - 17:40 Rio de Janeiro
23:02 Rio - 00:50 Goiania

Tussen de vlucht van Parijs-Rio en Rio-Goiania (en een beetje tussen A’dam-Parijs en Parijs-Rio) moet ik superlang niks doen…Het is ook het vervelendste moment van de dag omdat ik doodop ben…HEt ergste is ook nog dat er 5 uur tijdverschil is en dat het daar dan pas zeven uur in de middag is… Grr…Hebben jullie misschien tips? Ik ga de hele dag een knablauwe rekkende 'spijker’broek, mijn birkenstocks met een paarse band, een zwart topje en een groot superlekker adidas-vest van mijn vader aan doen. Het ruikt superlekker nog naar hem en ik trek het thuis daarom vaak aan als ik aan hem denk. Anywayz, tips? het is bijna een dag vliegen, en ik overleef het altijd NET wel.

xxxxx :couple_with_heart_woman_man:[/i]

ik snap niet helemaal wat je nou wil. jua, tips. wat voor tips?

Ik weet niet precies wat ik moet doen in de tussentijd… in het vliegtuig kijk je nog films,maar op het vliegveld heb ik geen idee… nouja…

Slapen, lezen, tja je kan gewoon niet zoveel doen dan.

Ga je wat drinken ergens, winkels kijken, ontbijten/lunchen.

Ik weet niet hoe de vliegvelden zijn waar jij heen ging maar ik heb me prima 5 uur vermaakt op het vliegveld van New York.

Slapen, lezen, films/programma’s kijken op je iPod, spelletjes, rondkijken, winkelen, praten, lunchen/ontbijten, vliegtuigen kijken… zo veel opties :’)

7 uur in de middag? :’)

Anyway, ik zou echt gaan slapen en anders muziek luisteren, gameboyspelletjes spelen, telefoonspelletjes spelen, films kijken op je telefoon, beetje rondlopen.

Opeens 10.000 euro? :stuck_out_tongue:

idd. En dan gaat het weer over je levensverhaal van je vader, en dan weer over wat je daar zou moeten doen, en dan weer over wat je aan gaat doen?

Ik ben een keer voor mijn lol gewoon Schiphol in geweest, er is daar echt genoeg te doen. Dan neem ik aan dat dat bij andere luchthavens ook wel zo is.

En tja, je kan nou eenmaal niet veel meer dan films kijken, slapen, muziek luisteren en spelletjes spelen en zo.

Huh, hahaha

Muziek luisteren, lezen, sudoko

Het vliegveld is echt geweldig, gewoon rondlopen, winkels kijken, mensen kijken, weet ik het.

maar je gaat toch elk jaar?
dus wat heb je de andere jaren gedaan?

Ahw men,ik wil ook naar Brazilië. Heb er ook bijna mijn hele familie er wonen.
maar ik zou als ik jou was gewoon een goed boek meenemen,ipod/mp4,en
misschien wat tijdschriften?!

Ohja,in het vliegveld van goiania valt genoeg te doen,veel winkeltjes en eet tentjes,enz!

Ik geloof niet dat er opeens 10.000 euro binnen komt vallen :slightly_smiling_face: ?

^lijkt me sterk, als het kan mag die ook wel eens bij mij komen

Ik ga meestal shoppen, koffie drinken bij de starbucks, ff wat eten?
Ook slaap, lees of schrijf ik.
Maar beter dat je tussendoor ook gaat slapen want anders kom je hartstikke moe aan op je bestemming.

Lotto, euromilions, andere dingen zoals dit?

Slapen of (veel) koffie drinken, koop tijdschriften, variaboekjes (sudoku ofzo), op vliegvelden kan je meestal wel in kledingwinkels rondneuzen enz. Eten natuurlijk, ook heel belangrijk (vul je toch al gauw een half uur mee als je rustig aan doet).