Op uitje met ...

mijn OMA:)!

Aangezien dat we van onze oma al een aantal keer een bepaald bedrag aan geld hebben gekregen, zou het ons leuk lijken om eens met haar iets leuks te doen.

Ze is 75, maar het is wel zo’n hippe oma. Helaas kan ze niet meer zo goed lange afstanden lopen door een heup-protese en ze krijgt ook steeds vaker last van haar knie.

We willen dit uitje plannen met de vier kleinkinderen (nichtje (15), ik (16), neef (17) en mijn zus (20)).
Dat betekent dus dat we met de auto op pad zouden kunnen gaan.

Het mag ongeveer rond de 30 euries kosten.

Iemand leuke ideetjes?
X

Regel een rolstoel en neem haar mee naar een dierentuin/apenheul? :slightly_smiling_face:

Dit wilde ik ook vragen, maar dan voor mijn opa van bijna 84!
Hij kan ook bijna niet meer lopen en is dus bijna jarig. Ik dacht eraan om hem mee te nemen naar de dierentuin, aangezien hij verder niet zoveel meer doet.

haha, iedereen heeft van die oude opa’s en oma’s,
die van mij zijn volgens mij rond de 65 xd
ik zou het echt niet weten…
UP

Een boottochtje (bijvoorbeeld bij de Biesbosch, erg leuk) of inderdaad de dierentuin/safaripark, of een high tea (is wel duurder helaas).

in natuurpark lelystad kan je ook een rondleiding met jeep aanvragen voor mensen die wat slechter ter been zijn :stuck_out_tongue: maar ik weet niet hoe duur dat is en of je daar in de buurt woont, of het dolfinarium is ook leuk (duwer van de rolstoel mag gratis naar binnen, dat scheelt weer…

Dat, ik heb zelfs mijn overgroot opa’s en oma’s nog gekent, en 2 daarvan lezen nog, ok had vier opa’s en 4 oma’s.

Okee!
Misschien is het wel een leuk idee om naar de dierentuin te gaan:)
Is iemand miss eens naar de Tuinen van Arcen gegaan (hoe dat ook heet)?
Want dat is misschien wel weer leuker voor haar denk ik…

En denken jullie dat een circus leuk zou zijn?
Er staat namelijk toevallig eentje bij ons in de buurt, maar ik weet verder niet voor hoe lang.

Als je kasteel Arcen bedoelt, is leuk en mooi wel ( ben er alleen met de elf fantasy fair geweest) was erg mooi maar toen erg lastig met de rolstoel, maar kan zijn dat het nu makkelijker gaat ivm minder modder

Ah, okee:)
Das altijd goed om te weten!

Dan zullen we vast wel op iets leuks uitkomen.

30 euro per persoon, of 30 euro in totaal?

Museum? Kan je eventueel een rolstoel meenemen. :wink:

Ongeveer 30 euro per persoon, maar als het goedkoper is is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen:)

En een museum leek mij ook wel leuk, maar welk museum zou dan leuk zijn?
Want ik woon in Limburg en ik geloof eigenlijk niet dat hier zoveel intressante musea zijn…
Leuke ideetjes?

Apenheul! Dat is echt heel leuk, en ook echt grappig met die apen die op je gaan lopen enzo :slightly_smiling_face:

beter, mijne zijn allemaal helaas al overleden, waarvan ik 1 opa helaas niet heb gekend

maar even op detopic, appenheul is inderdaad leuk of dolfinarium of een andere dierentuin

^Dat vind ik echt heel erg voor je:(!
Ik heb zelf ook alleen twee oma’s, want beide opa’s zijn helaas overleden…

Maar het klinkt idd wel heel leuk, maar ik vraag me af of ze nog wel zo’n hele dag kan lopen.
Want dat is vanuit ons dan al best ver rijden en dan daar de hele dag lopen en vervolgens nog terug…

Maar dankjulliewel voor alle ideeën!!
Ik denk zelf dat het een (dichtbijzijnde) dierentuin wordt of dat we naar een circus gaan hier in de buurt:)
X

De dierentuin is altijd leuk en dan kan je haar gewoon voortduwen in een rolstoel (:

ja, bij een dierentuin heb je ook vaak van die rolstoelen die je kan lenen :slightly_smiling_face:

O okee, das dan sowieso handig!
Ja ik wist dat niet zeker dus…

De apenheul is inderdaad ook echt een goed idee! (: