Op uiterlijk vallen of innerlijk?

Vallen jullie echt puur op uiterlijk of echt op innerlijk?

Ikzelf kijk altijd eerst echt alleen maar naar het uiterlijk en ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kan die knop niet omdraaien zeg maar! En daarna kijk ik naar het innerlijk… Maar meestal gaat dit niet zo goed samen!

oja en sorry als hier al een topic over is!!

ik kijk altijd ook eerst naar het uiterlijk, maar dat is aan de ene kant toch wel logisch ?
maar daarnaast is het innerlijk ook belangrijk

alletwee. Uiterlijk is belangrijk, maar innerlijk is meer belangrijk

hm nouja, voor mij is uiterlijk wel HEEL belangrijk en ik kan gewoon niet meer anders denken.

iemand zijn innerlijk zie je ook niet direct he, dus dat is toch logisch dat je naar het uiterlijk kijkt? in het begin toch zeker. en als iemand een fantastisch uiterlijk heeft maar je voelt je er totaal niet tot aangetrokken dan werkt het ook niet, andersom net hetzelfde. obviously

innerlijk belangrijkst.

de jongen waar ik een crush op heb heb ik eerst alleen naar de buitenkant gekeken en dat leek tegen te vallen. maar nu ik ook zijn innerlijk ken ziet hij er veel leuker uit. dus beide zijn belangrijk en kunnen elkaar verhogen

ja gaat tochwel eerst op t uiterlijk af, als jij een knappe jongen opstraat ziet zou je daar eerder op afgaan dan een minder knappe jongen.

niet echt uiterlijk, maar wel uitstraling. En als je iemand superaardig en grappig vind enzo, vind ik diegene meestal vanzelf wel veel uitstraling hebben, en dan hoeft ie niet knap te zijn van mij.

Op het eerst echt heel erg op uiterlijk! Maar ik heb het domme talent om uiteindelijk op lelijke jongens te vallen. :confused: ok nu ik er over nadenk is dit echt lullig haha.

Ik kijk natuurlijk automatisch eerst naar uiterlijk. Zo van hmm die ziet er best leuk uit of hij is niet knap, maar heeft op zich wel iets. Pas als ik ze beter leer kennen dan val ik op innerlijk en dan vind ik ze vaak als vanzelf ook knapper. Dan stralen ze meer uit ofzo. (:

Ik vind beide belangrijk.
Hij moet aantrekkelijk zijn voor mij en ook aardig dus beide ja :stuck_out_tongue:

Ik vind dat t uiterlijk zorgt voor de 1e indruk. Dus die is zeker belangrijk. Maar daarna leer je diegene echt kennen qua innerlijk, dus dat is ook belangrijk.
Aah lastig xD

Beide. Als ik een jongen niet aantrekkelijk vind kan hij enórm lief zijn, maar kan ik er niet verliefd op worden.

Op het eerste gezicht het uiterlijk, ja. Maar als je diegene beter leert kennen en het blijkt uiteindelijk een klootzak te zijn dan hoef ik hem niet meer. Dus innerlijk is ook heel belangrijk. Maar dat lijkt me nogal logisch :’)

Ik heb iets vreemds bij mezelf ondervonden. Vanaf september was ik een maand of twee met een jongen aan het daten. Dit werd na een paar weken vrij serieus, en ik was er dus ook kapot van dat hij na die twee maanden niet meer verder wilde, omdat hij binnenkort zou gaan emigreren. Ik was echt gek van hem.

Maar ik las vandaag een beetje oude gespreksgeschiedenis tussen mij en een vriendin, en daarin zei ik toen ik drie weken aan het daten was met die jongen dat ik niet zeker was of ik hem wel zo leuk vond. Ik herinner me nu dat dat gewoon puur was omdat ik me fysiek niet zo heel erg tot hem aangetrokken voelde. Wel een beetje natuurlijk, maar ik zou hem nooit ‘knap’ genoemd hebben. Maar na hem wat langer te kennen werd ik echt verliefd op hem, en toen vond ik hem juist ook heel aantrekkelijk.

Dus ik denk dat innerlijk een enorme rol speelt.

ik val altijd op het innerlijk… En ik vind mensen sowieso snel mooi :'3

Innerlijk :'D

Daarna uiterlijk, moet wel een beetje compenseren hé

allebij
maar innerlijk is het belangrijkst