Op 't internet komt t anders over...

Ja.

• voorbeeldje":
    nou ik was op hyves en ging zeg maar viavia, je kent het wel. en toen krabbelde ik naar iemand ‘ja kwam via R d’r hyves op jou hyves’. en toen ging ze zeiken dat ik over haar krabbelde terwijl ze me niet eens kent en bla bla. en ik ben lelijk vergeleken met haar en dat soort dingen.
    nog eentje (beide op dezelfde dag): ik ging reageren op een pf-foto. best droog ‘ís t een rage om je zomerfoto op hyves te zetten als t herfst is :grinning:
    en het was als grapje bedoeld. ging ze zeuren ‘is t een rage om je lelijkste foto ever op hyves te zetten?’ en ging ze zeggen dat ik altijd arro naar d’r keek.
    maar ik wil helemaal geen problems en zo. maar urggh dit haat ik zóó aan internet. je weet niet HOE iemand het zegt…

En nu?

nee idd en daarom is het dom dat ze zo reageert!

gewoon niet reageren?

Ja idd, en nu?
Niet rot bedoelt ofzo he, ik weet wel wat je bedoelt, op internet kan je nooit de gezichtsuitdrukking zien enzo van iemand :slightly_smiling_face:

Oh ja. Jullie denken vast: nutteloos ? Ha. Dat is t eigenlijk ook best wel.
Maar misschien kunnen jullie ook voorbeelden geven?

Alsof je in de herfst geen foto uit de zomer op hyves mag zetten hahaha, vind et ook wel een rare reactie! Anyway, je moet ook niet zomaar mensen gaan krabbelen die je helemaal niet kent want dat slaat niet echt ergens op, vind ik. Als iemand dat bij mij zou doen zou ik ook denken van eeeeh oke.

Hm, ik zou denk ik op die Pf-foto reactie gewoon niet reageren (ik denk dat ik t wel grappig zou vinden, en niet raar of dom of zo.)
En bij die krabbel, als iemand anders dat deed zou ik denken: oke, leuk, dus? very important?

Risico van het vak, popje.

gewoon even uitleggen hoe je het wel bedoelde

daarom heb je smileys xD

en als je onder die reactie nou had gezet: haha grapje, leuke foto! dan was het goed overgekomen dus je moet ook iets beter nadenken voordat je iets schrijft denk ik …

Sommigen mensen zijn gewoon snel aangebrand. :’)

Zoals hierboven al ergens stond je kan niet iemand gezichtsuitdrukking zien. Dus ja volgende keer misschien voorzichtiger zijn?

bel dr dan op

s t een rage om je zomerfoto op hyves te zetten als t herfst is :grinning:
; Komt een beetje arrogant over…
Maar om DEZE REDEN heb ik al die shit van netlog, hyves blabla NIET MEER.
Zorgt alleen voor ruzie…

Pff, je vraagt er zelf om dus stel je niet aan…

hihi ik vind ‘is t een rage om je zomerfoto op hyves te zetten als t herfst is’ wel grappig eigenlijk. :stuck_out_tongue:
Maar als ze dat onder mijn pf zouden zeggen zal ik wel even denken van: heh?
Maar dat meisje kent jouw toch? dan kan dat wel vind ik. (:

achh. hyves. :’)

Idd met zo’n reactie vraag je er eigenlijk om.
Kan toch ook gewoon zijn dat ze die foto te leuk vind om te veranderen.
Ik laat mijn foto’s ook altijd erop staan als ik ze leuk vind, of het nu zomerfoto’s zijn in de winter of winterfoto’s zijn in de zomer.