Op schoot erg?

-

raar, maar dat vind ik haha

Als hij er verder geen bedoelingen mee heeft en je elkaar goed vertrouwd is er geen groot probleem lijkt me. Het is natuurlijk niet zo heel leuk…
Het ligt er ook een beetje aan hoelang jullie bij elkaar zijn?

-

Hm, niet echt puik nee.
Maar ach, ze had vast wat aandacht nodig, dus laat 't zo.
Je vriendje heeft haar verder niks gedaan, dus no problem!

als je al 3 jaar bij elkaar bent, denk ik niet zo bijzonder, aangezien je vriendje daar denk ik geen andere bedoelinginen enzo mee heeft…

Hmm, ik zou het zelf niet leuk vinden maarja, als hij nu geen contact meer met haar heeft & verder niks is gebeurt dan zou ik 't maar proberen uit je hoofd te zetten.

Ik zou het zeker niet leuk vinden, maar ach, er is niks gebeurt… dus laat het lekker.

Ik zit zo vaak bij anderen op schoot
ik vind dat op iemands schoot zitten nou niet bepaald vreemdgaan is

Ik vind dat altijd heel erg aandachtzoekerig. Waarom moet je in godsnaam bij iemand op schoot gaan zitten? Een gesprek kun je ook voeren door er nog een stoel naast te zetten en daar op te gaan zitten.

ligt er aan of dat een meisje was dat hij leuk zou kunnen vinden ofzo of dat zij met hem flirtte, als het puur vriendschappelijk was is het niet erg maar ik snap dat je t niet leuk vind

Ja dat vind ik ook wel. Het is wel zo dat zij wel op meerdere jongensschoten gaat zitten maar het gaat even om hem. Want hij begon namelijk het ‘spelletje’. Als je aan zoiets geen behoefte hebt ga je daar ook nie tmee beginnen toch?

Hij zag er die avond voor het eerst en zei gewoon dat het heel erg gezellig was en dat ie ook met er had kunne gaan maar dat ook niet gedaan had :crazy_face:

Naja bekijk het zo: jullie hebben het al drie jaar en er is verder niks gebeurd.
Het is zeker geen leuke actie van hem geweest,
maar zolang hij verder geen dingen uitlokt ofzo lijkt het me dat je je niet zo’n zorgen hoeft te maken (:

Hmm dat jullie net ruzie hadden en hij dat doet zou ik zelf wel kut vinden en ook dat 'ie zegt dat hij met haar zou kunnen gaan. Voorde rest zou ik me niet echt druk over maken, op iemand schoot zitten (en vooral als ze bij meerdere zat) is niks ergs. :'D

Oke thanks voor de reacties :slightly_smiling_face: haha dat helpt echt wel qua gevoel ! nog meer meningen misschien ?