op school

heee, ik heb nu al een paar x afgesproken met een jongen en het gaat heel leuk tussen ons. ik was er gisteren, ik had em gesmst of hij het leuk zou vinden of ik bij hem zou langskomen en alleen maar tegen hem aan zou kruipen. daar antwoordde hj ; jaaa;dd is goed, ben nu alleen thuis. tot zo xx! hele tijd geknuffeld, gepraat en gezoend, superlief. maar probleem is we zitten bij elkaar in de klas. en in de klas doen we eigg helemaal niks. is dat normaal? en smsen de meeste stelletjes echt heel veel na elkaar? want als wee smsen komt het meestal van mijn kant. wat moet ik hiermee? xx

In de klas een keer naast elkaar gaan zitten ?

Eens naast hem gaan zitten en wachten tot hij je een keertje smst. :wink:

Geef hem de kans om initiatief te nemen! Misschien laat je daar geen ruimte voor en heb je het geduld er nu niet voor? En naast hem zitten in de klas kan, maar je hoeft elkaar naast buiten schooltijd op school ook nog eens heel veel te zien? Ik zou dat te veel van het goede vinden haha. Maar elkaar af en toe spreken op school en hoi zeggen lijkt me wel normaal.

Ik zit ook bij mijn vriend in de klas, maar wij zitten niet naast elkaar. Op school gaan we ieder onze eigen weg. In de pauze ben ik wel bij hem, omdat we in dezelfde vriendengroep zitten. Ik sms opzich niet veel met mijn vriend, alleen als er iets is. Ik spreek hem zo al erg veel. We smsen alleen in het weekend omdat we lang niet ieder weekend afspreken.