op neus ´geslagen´

Hallo,

Ik ben 2 weken gestompt door in jongen bij mij in de klas , in mijn gezicht en ben hier vorige week maandag ook voor geopereerd (2 breuken in mijn neusbot, binnenkort een operatie voor mijn kraakbeen, mijn neus stond in de vorm van een s en mijn kno arts zei dat ie nog nooit zo´n scheve neus had gezien door een stomp) Nu, andere halve week na de operatie ben ik nog steeds misselijk als ik iets eet of drink (ook water of lichte groentes) en heb ik nog regelmatig een bloed neus. Ik ga nog wel (deels) naar school toe maar door de proefwerkweek ben ik vele uren vrij (ik hoef ook niet alle pwen mee te maken, aangezien ik 5 dagen voor de proefwerkweek geopereerd ben en dus gewoon niet heb kunnen leren.) Maar alle uren die ik doe zijn eigenlijk te veel. Vandaag 1 proefwerk gemaakt (compleet verpest) en daarna terug naar huis gegaan waar ik zelfs heb overgegeven… Mijn ouders maken zich zorgen om mij, aangezien de medicijnen die ik heb moeten slikken niet werkte (veel ontstekingsremmers en paracetamollen) en dus nog steeds mijn pijnklachten rond loop.
Ik snap dat dit niet helemaal gezond is, maar wat zouden jullie doen? Naar een onbekende arts (mijn eigen kno en huis arts zijn beide op vakantie) of nog even wachten?

beetje een lang verhaal, maar ja…
alvast bedankt!

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel gek is dat je er nu nog zo last van hebt. Wanneer komt je eigen arts terug? Verder zou ik gewoon naar een vervanger gaan als je je zorgen maakt. Nooit wachten als je je zorgen maakt, dat is nergens voor nodig.

Ik zou zeggen zsm naar een arts gaan, lijkt me niet heel normaal dit.

En ik hoop dat je die gast bij de politie hebt aangegeven die je gestompt heeft?

Ze komen pas over 2 en een halve week terug :flushed: . En ja die jongen is aangegeven bij de politie alleen doen ze er niet zoveel mee omdat ik hem eerst heb geduwd omdat hij mijn telefoon had gestolen dus ja…

Maar als hij een telefoon steelt is hij toch ook al strafbaar bezig, en er zit wel een verschil in tussen iemand een duw(tje?) geven of iemand een compleet gebroken neus slaan. Ik zou hem daar niet zo makkelijk vanaf laten komen.

Verder zou ik inderdaad hier wel snel mee naar een arts gaan.

Het was inderdaad niet hard *had ik eigenlijk wel moeten doen maar ja zo argresief als hem wil ik dan weer niet zijn* en mijn afdelingsleider enzo weten hier dan ook van af.

Bij mijn mentor hoef ik niet aan te kloppen want die ging 3 dagen na mijn operatie (toen ik nog niet op school was) mailtjes lopen sturen en lopen bellen dat ik te weinig pwen in de pww maak en denkt ook dat het allemaal mijn schuld is omdat die jongen niet agresief is enzo. Mijn afdelingsleider daarin tegen is het helemaal met mij eens (zover ik weet) en heeft ook aangifte gedaan (mijn moeder gaat volgende week aangifte doen)…

Verder is het gewoon heel stom want ik weet dat als die tweede operatie komt, en ik pech heb die slecht uitvalt (voor mijn 3e pww) ik dan blijf zitten… (ik sta nu allemaal zevens en achten, maar ik weet dat dat hem deze pww niet gaat worden…) en dan moet ik dus naar een andere klas, aangezien ik twee jaar terugben blijven zitten door faalangst… Dit was dan een operatie van 1 uurtje, maar die is mijn kno arts de hele ochtend mee bezig (zegt hij?) en de revalidatietijd is dan ook 5 tot 6 weken en daarna langzaam opbouwen… Bij deze operatie was de revalidatietijd 3 tot 5 dagen, maar daar geloof ik niets van :dry: