Het volgende wat ik ga vertellen moet ik even van me af schrijven hoor.
Sinds een jaar eet ik elke week mee in het appartementencomplex waar ik ingeschreven sta en ook op 1 sta. In principe woon je hier zelfstandig, alleen is er elke dag van 5 tot 10 's avonds begeleiding aanwezig waar je op terug kunt vallen.
Nu zit daar ook een jongen die toch zeker binnen nu en 2 maanden wilt verhuizen, als hij weg is zou het dus betekenen dat ik zijn kamer krijg. Hij heeft echt een super mooi en groot appartement. Niet alle appartementen zijn hetzelfde namelijk; de ene heeft een aparte slaapkamer, maar er zijn ook 2 appartementen waar het bed gewoon in de woonkamer staat.
Omdat ik buiten dat eten om ook veel met die jongen en zijn vriendin omga weet ik hoe zijn kamer eruit ziet en toen ik dus hoorde dat hij wilde verhuizen was ik helemaal blij dat die kamer vrij kwam. Alleen hoorde ik net van iemand anders die daar ook woont dat er waarschijnelijk een interne verhuizing plaats gaat vinden en je raad het al: Degene met 1 van de kleinste kamers wilt verhuizen naar de kamer die vrij komt. Super balen natuurlijk.
Er is nog niks zeker, en er is al eerder gezegd dat interne verhuizing mogelijk is. Maar een beetje lullig is het wel hé?