Op masturbatie betrapt...

Ik ben dus in de middag op masturbatie betrapt door mijn zus…
Als ze zo naar beneden komt, weet ik niet hoe ik moet reageren enzo.
Toen ze binnen kwam zei ze: ‘Uhm… ‘Mijn naam’ wat ben je aan het doen?!’
met zo’n toon waarbij ze afschuw toonde.
Zij doet het zelf dus niet, maar ik dus wel, niet met mijn vingers.
Ik ben bang dat als ze vraagt waarom ik dat doe, daarop moeilijk een antwoord kan verzinnen. Uhmmmm omdat ik het fijn vind?
Ik schaam me echt dood, ik zou het veel minder erg vinden als ze me betrapte als ik zat te neuken met mijn toenmalige vriend.

Wat moet ik doen? Ik schaam me DOOD.

Je doet gewoon alsof ze spoken ziet? :’)

Ik snap dat je je schaamt, maar ik denk dat 8 van de 10 meiden zichzelf wel eens bevredigen.
Gewoon doen of er niets gebeurt is.

Gewoon luchtig antwoorden, of een grapje over maken. Dat is heel lastig, maar het is iets natuurlijks, zoveel mensen doen het en je zus zal het echt wel begrijpen. Misschien begint ze er zelfs niet eens over.

Je bent een mens, je hormonen lopen over en je hebt dus zo je behoeftes. tadaaaa!

Je moet er gewoon om lachen: dan vraagt ze vast niets. XD

Vervelend hee! Ik snap dat je je schaamt… Het zou wel kinderachtig zijn van je zus als ze zo zou reageren. Als ze vraagt waarom je het deed, zeg je iets als: “Nou, gewoon.” En als ze doorvraagt, zeg dan dat het haar niks aangaat, want dat is ook niet zo.

Als ze erover begint, zeg dan dat het normaal is en dat ze wat mist. (’:

Ik denk, dat als ze een keer een achterbakse bui heeft, dus als we ruzie hebben, dat ze het aan iedereen gaat vertellen. Mijn familie+vrienden… :S

Ik denk dat ze zelf ook geschrokken is/zich schaamt dus waarschijnlijk vraagt ze er niets over.
En over je familie+vrienden, bijna iedereen doet 't, dus dat is niet zo erg.

Jouw familie/vrienden zal haar eerder kinderachtig vinden dan dat ze het jou kwalijk zullen nemen.

+ mijn familie is christelijk, en dan mag je geen seksuele verlangens hebben voor jezelf… Ik beschouw me niet christelijk omdat ik niet in god geloof.

dat is vervelend maar er is toch heus wel iets wat je zus doet wat je ouders niet weten (roken etc.) zeg tegen haar als zij het ze verteld dat jij het ook verteld

Als je zus zoiets tegen heel je familie zou zeggen terwijl zij zich ook wel kan voorstellen dat jij je schaamt, is je zus wel een enorme bitch.

Zeg gewoon dat t normaal is…
Bijna iedereen doet het.

XD hhaha ik heb mijn broertje daar ook wel eens op betrapt, maar boeie.
gewoon zeggen dat het normaal is ect

Oh dat is wel een kut situatie idd… nouja je hoeft je niet te schamen vind ik. Het is heel menselijk om jezelf te bevredigen, dat zij dat nou niet doen. Ze kunnen je het niet verbieden :wink:

indd. Ik heb mn ouders ook een x betrapt. Toen was het erna gewoon door lopen en er nooit meer wat over zeggen.
Ben je al beneden geweest? Maar was het zo erg dan? Lag je niet onder de dekens ofzo?

Oh help, zwarte kousen?

:smirk: