Op kamp met school

Wie vindt dat nou echt leuk?
voor de 100e keer naar ameland of waar dan ook.
ruzie’s en kutwijven waar je mee op kamp moet…
de overbesekste jongens uit je klas.
De spooktochten,dropings…
en de 1e zonder mijn beste vriendin…
Reactiees:D

wij gaan nooit op kamp ofzoiets…
of bedoel je op de basisschool? dat vond ik wel leuk toen

nee echt met 2e of 3e klas weetje wel.

Ik vind het cht leuk hoor XD

Waarschijnlijk omdat ik nooit naar Ameland ga, geen ruzies met kutwijven heb en geen overbeskste jongens in de klas heb. En j’adore spooktochten/droppings.

En op zo’n kamp bond ik echt met mensen enzo.

Dat hebben wij niet, wij gaan in 2e nergens heen en 3e naar zwitserland! Maar ik denk dat ik het wel leuk zou vinden, het is zo ie zo voor mij dan niet ‘voor de 100e keer’ want ik ben nog maar 1x met school echt op kamp geweest, en dat was in groep 8. Maar droppings en bonte avonden kun je ook leuk maken, als je leuke mensen in je klas heb en je kunt er goed mee opschieten is het altijd gezellig. En van die irritante, arrogante kutjes moet je gewoon geen aandacht aan geven

:slightly_smiling_face:

Misschien ligt dat aan jullie school of klas of wat dan ook, maar het kamp waar ik naartoe ben gegaan was heel leuk.

behalve het gedeelte dat ik voor doen of waarheid twee keuzes had: een raam van de buurgroep ingooien of een kusje geven aan de jongen naast me.

ik koos trouwens voor het raampje ingooien. :angel:

ligt eraan of je een leuke klas hebt

ja, met deze klas zou ik wel 50 keer op kamp willen gaan.

dat heb ik nou ook met mijn klas.

jaa XD leraren vinden dat wij een hele leuke klas hebben. maar we krijgen ook veel klachten binnen dat we te luidruchtig zijn omdat er van de ene kant naar de andere kant gegild wordt enz. :blabla1: