Op kamers: vragenlijst

Heey girlsceners!!

Ik had een paar vraagjes over op kamers wonen =D

Hoe oud was jij toen je op kamers ging wonen?

Hoe betaalde je de huur?

Heb jij ouders die mee helpen met boodschappen, kleren wassen etc?

Waarom werd je aangenomen om daarin te kunnen wonen?

Moet je nog meer dingen betalen (buiten huur,eten,dingen voor jezelf) (dat je meer tegen moet kwam dan dat je dacht)

Wat was de reden dat je op kamers ging?

Vind je makkelijk een kamer?

Bedankt voor het invullen, het was me niet echt duidelijk hoe en wat in de topics die ik had gelezen :blush:

Groetjes LovelyRocker

21
Hoe betaalde je de huur?
van mijn stufi en ik werk er natuurlijk ook bij anders zou ik het niet redden.

kleding kan ik mee naar huis nemen ja en soms van boodschappen krijg ik ook wat mee.

omdat ik studeer

Moet je nog meer dingen betalen (buiten huur,eten,dingen voor jezelf) (dat je meer tegen moet kwam dan dat je dacht)
Ja er komen ook dingen bij van gemeentelijke belastingen en waterzuiveringszooi waar ik nog nooit van gehoord had… En afvalstof heffing omdat je je vuil weggooid.

Minder reizen
ik had al 2 jaar inschrijfduur dus ja toen wel :stuck_out_tongue:

17

Hoe betaalde je de huur?
Studiefinanciering + bijdrage ouders

Alleen met kleding wassen

Ik ging studeren in de buurt daar

n.v.t

Studie en te lange afstand om elke dag te reizen

Ja

17

Hoe betaalde je de huur?
Ik krijg elke maand een bedrag van mijn ouders en daarnaast studiefinanciering.

Soms wel zo makkelijk om kleding mee naar huis te nemen om daar te wassen:p. En ik neem soms wat drinken en eten mee van huis. Shampoo en dat soort dingetjes neem ik ook mee van thuis.

Vroeg ingeschreven bij een studentenwoning-organisatie:). Geen hospiteren dus. Ik kon echt kiezen welke kamer ik wilde hebben.

Studieboeken kosten meestal erg veel, maar dat viel bij mijn studie erg mee gelukkig. Verder kun je eigenlijk heel zuinig leven.

Studiestad te ver van huis en ik wou het graag :slightly_smiling_face:!