Op kamers in Leeuwarden

Ik ga komend schooljaar op kamers in Leeuwarden, wie nog meer?
Als iemand toevallig een kamer weet of zo, dan mag je dat best zeggen tegen mij, want ik ben nog druk op zoek

Ik ga ook naar Leeuwarden volgend jaar! Welke studie ga je doen? Ik ga reageren via kamernet :slightly_smiling_face: Is prima website voor heel Nederland. Maar pas na mijn examens.

Ik ga komend schooljaar naar de NHL! Ik kan makkelijk heen en weer reizen, maar als de studie goed bevalt wil ik toch op kamers gaan tijdens het eerste jaar :slightly_smiling_face:

Wat grappig ik woon in lwd op kamers en ben aan het afstuderen maar mijn kamer is al vergeven…
Kamernet is heel handig moet je gewoon hospiteren

Ik ga naar het van Hall.

Ik woon vlakbij leeuwarden maar weet geen kamers helaas :frowning_face:

Er is een algemeen Op kamers topic. Misschien dat daar iemand wat weet? :slightly_smiling_face:

Je moet gewoon even op kamernet enzo kijken, alleen ik hoor van iedereen dat je daar dus echt niet moet huren want daar zijn afzetters. Ik heb nu een nummer van een man die kamers in Leeuwarden verhuurd, via een vriendin gekregen :slightly_smiling_face: Welke studie wil je gaan doen dam?

Ik ga vrijetijdsmanagement doen, jij?

Ik had laatst een paar goede sites voor huren in Leeuwarden, maar ben ze alweer vergeten!

-

Zoeken via kamernet inderdaad.
In Leeuwarden is niet zo’n kamernood, dus je moet daar wel een kamer kunnen vinden! :slightly_smiling_face:

Ik ga ook op kamers in leeuwarden! Ben al druk aan het kijken op kamernet maar daar zijn best veel kamers. Krijg elke dag wel een mailtje dat er een nieuwe kamer is.

Ja ik heb me ook aangemeld bij kamernet, maar ik ben niet zo weg van Kamernet. Heel veel kamers zijn of zonder kijkdag, of je kunt je niet inschrijven. Vaak staan er niet eens foto’s bij en daar baaaal ik van.

Ja ik heb me ook aangemeld bij kamernet, maar ik ben niet zo weg van Kamernet. Heel veel kamers zijn of zonder kijkdag, of je kunt je niet inschrijven. Vaak staan er niet eens foto’s bij en daar baaaal ik van.

Ik wil proberen om een huisje/appartement samen met m’n vriend te krijgen. Dat moet wel lukken in Leeuwarden denk ik. En anders ga ik lekker op kamers. Ik vind het ook raar inderdaad, dat op kamernet zo vaak kamers zonder foto staan. Maar er zitten best leuke kamers tussen soms!

Ik ga diermanagement doen, als het allemaal goed afloopt dit jaar.