Op kamers/het huis uit!

Ik dacht, laat ik een topic aanmaken voor iedereen die aan een nieuwe opleiding begint of om een andere reden het huis uit gaat en dus een nieuw onderkomen heeft! (of krijgt binnenkort)

Dus, praat hier over hoe je het hebt gevonde, de huurprijs, hoeveel zin je der in hebt, heo je het gaat inrichten, foto’s, vragen etc.!

Laat ik even beginnen:
Ik woon in Nijmegen en ik ga 17 juli contract tekenen voor een kamer in Breda!
Ik ga daar de pabo doen. Zodra ik foto’s hebt etc zalik ze wel even posten.

Ik ben benieuwd naar jullie!

(ALs er al z’n topic is sluit deze maar, ikzelf kon iig niet iets soortgelijks vinden)

Gaat er niemand op kamers volgend school jaar?
ikkan het bijna niet geloven:P

Haha, nee ik niet xD
Beschouw dit maar als een upje.

ik ga over twee jaar het huis uit duss op mijn 20ste! ik wil op mijzelf wonen!

x

volgend jaar pas:(

Ik woon in Roosendaal en begin in augustus aan een opleiding in Tilburg, ik hoef dus niet op kamers! Upje voor jou

Ik woon in Sittard en in augustus ga ik op kamers in Utrecht
Een kamer vinden daar is zo moeilijk! zeker ook nog als je er zo ver van af woont. En dan ook nog die prijzen!
Het is echt totaal iets nieuws, maar ik heb er echt wel zin in :slightly_smiling_face:

volgend jaar waarschijnlijk. niet dat mijn ouders er al klaar voor zijn maar ik wil echt zo snel mogelijk weg =D nu maar hopen dat ik iets vind!

ik woon in tiel en ga in utrecht studeren… dus dat ik 20 min ofzo met de trein en een half uur met de bus
het is nog te doen denk ik… :stuck_out_tongue:
ik deeenk dat ik over 2 jaar wel op kamers wil… want dat wil ik zowiezo wel :slightly_smiling_face:

ik ben nu bijna 14 maar volgens mij hebben mijn ouders zich er nu al bij neer gelegd dat ik op mijn 18e wel weg ga, whah, ik ga na het vwo, , een verre reis maken of studeren, en ik wil ook een deel in het buitenland studeren, dus ik denk niet dat ik lang thuis zal blijven,

Upjee

ik wil zo snel mogelijk verhuizen naar hengelo
maar mn vriend en ik staan nog op de wachtlijst voor een huisje…

Ik woon al bijna een jaar op mezelf met me vriend en dochter in een rijtjes huis. De huur kost ons samen 570 euro dus per persoon is dat 290 euro. En tja, we werken gewoon, dus we gaan niet meer naar school :grinning:

ik sta ingeschreven en reageer veel maar wil niet echt maar wil zo graag samen wonen en het huis uit

Ik studeer al een jaar, eerst in Utrecht (2 maanden) en nu weer in mijn hometwon Rotterdam. Ben wel blij dat ik niet op kamers ben gegaan in Utrecht, want na 2 maanden kwam ik er al achter dat die opleiding echt 3x niks was.

School waar ik nu zit is kwartier/20 minuten van mijn huis. Dus prima te doen.
Bovendien heb ik zwaar relaxte ouders, ik mag eigk alles. Niet dat ik verwend ben, maar ik heb gewoon goede normen en waarden meegekregen en weet me dus gewoon te gedragen zonder dat ik erop gewezen moet worden. Daarom vertrouwt mijn moeder me gewoon en mag ik eigk alles wat ik wil.
En de hele 2e etage is van mij. Dus als je het zo bekijkt woon ik al beetje op kamers, ik deel alleen de woon-, badkamer en keuken met mij ouders. :stuck_out_tongue:

Mijn opleiding is in Utrecht 15 minuten met de trein en 20 minuten met de bus naar school! :wink: Ik ga het huis uit als mijn opleiding klaar is (over 4 jaar)

Ik kan niet wachten om uit huis te gaan en op mezelf te wonen. Duurt nog wel 2 jaar voordat ik ga studeren, maar ik hoop dat ik dan meteen weg kan :slightly_smiling_face:

ik ga dit jaar in breda studeren maar ik moet van mijn ouders eerst kijken of ik de opeleiding leuk vindt en dan mag ik pas op kamers :stuck_out_tongue: eindelijk uit huis… ( niet dat het zo slecht bij mijn ouders is ofzo maar vind het wel lekker om zelf even alles uit te vinden enzo)

Spijtig genoeg ben ik nog wat te jong om uit huis te gaan. But ik heb een nieuwe manier gevonden om helaas tijdelijk te moven een uitwisseling. (waarschijnlijk ook nog éénzijdig, that means ik ga alleen daarheen maar er komt er geen hier)

Ik wil zo snel mogelijk het huis uit.
Maar moet eerst uitvinden of het verder mogelijk is met m’n studie en job.

Volgend jaar pas, doe aankomend jaar examen Gymnasium.