Op je 70ste...

Wat wil je op je 70ste doen wat je normaal nooit zou doen omdat je nu nog mooi en jong bent?

Op mijn 70ste ga ik niet meer opletten wat ik eet maar lekker dik worden :grinning:

nog geen idee xD

op mun 70ste ga ik hopelijk gelukkig zijn met man kinderen en kleinkinderen, daar moet ik nu nog niet aan denken, en als het nog gaat reizen, maar dat zou ik nu ook doen als ik het geld had.

Haha, inderdaad genieten van eten. En minder stressen maar genieten van mijn laatste tijd op de wereld, in alle rust hopelijk samen met manlief, kinderen, kleinkinderen :3

Ik hoop dan nog met mijn kleinkinderen op vakantie te kunnen (en ook gewoon met mijn man ^^). Wij gaan morgen voor de 2e keer met onze opa en oma op vakantie (68 en 66 jaar oud :grinning:) en die kunnen nog wel een tijdje mee. Opa werkt nog gewoon (en zit nog aan die baan vast voor de komende 4 jaar) en oma die kan ook nog alles. Dat duurt nog wel 15 jaar voordat die minder gaan kunnen ^^
Zo wil ik later ook oud worden.

Dan join ik the Zimmers, dat kan niet wanneer je niet bejaard bent. :’’’)
(bejaardenband)

dan ga ik mij helemaal de tering in blowen (:
maar misschien ben ik dan wel een heel degelijk vrouwtje
dus misschien ook niet.

up

lovetheway hhaha blowen maakt dan toch niet meeer uit want veel zal niet meer echt werken op die leeftijd so what the hell x]

Blij zijn met m’n kleinkinderen?

Verder kan ik alles nu ook wel doen :stuck_out_tongue:

Ik wil eigenlijk op mijn 70ste ook al achterkleinkinderen hebben. Dan wil ik de gezellige dikke overgroot oma zijn :’)

Doen wat ik wil en nergens meer aan vast zitten. Als ik tenminste nog fit genoeg ben :’).

Upje ^^

dat merk je echt wel hoor. denk ik teminste.

Geen flauw idee. Misschien zit ik dan wel/niet te rotten in een grond vol wormen x]

Dat zie ik dan wel weer.

Ontbonden.

pfoe, dat weet ik nu echt nog niet hoor!

shop till you’re dead !!! !!!

schoenen dragen die heerlijk zitten maar er niet uit zien,bij oude mensen vind ik dat eigenlijk niet erg x]