Op iemand afstappen tijdens uitgaan

Hoi!

Ik vroeg me af, hoe stappen jullie op een jongen af tijdens het uitgaan? Of hebben jullie tips?
Het is niet zo dat er niemand of mij afstapt. Alleen dat zijn vaak de jongens die alleen in zijn voor zoenen en voor de rest niet. Ik ben daar zelf serieuzer in en wil ook best wel initatief nemen, alleen ik weet niet zo goed hoe. Want wat zeg je tegen iemand?

Als je geen 18 bent, (en hij wel) kun je hem vragen of hij drank voor je wilt halen.
Wat ook altijd goed uitpakt is een paar keer naar hem kijken en glimlachen wnanneer hij terugkijkt. Als hij een paar keer heeft terug gelachen merk je wel een beetje of het kan klikken of niet, je kunt gewoon naar hem toe lopen en een opmerking maken zoals ‘wat is het druk hier he!’
Dit klinkt allemaal heel dom, maar geloof me het werkt. Ga gewoon op je gevoel af…

Dat drank halen werkt bij mij altijd haha en anders idd beetje oogcontact enzo en als hij dan alleen zit bij hem gaan zitten en jezelf gewoon voorstellen

Hey Celine

Hier zijn enkele tips om op iemand af te stappen.

Je kan kijken naar een leuke jongen en als hij kijkt ga je weg kijken. Zo ga je mysterieus worden en daar houden jongens van. Je kan hem ook gewoon een drankje aanbieden zodat je aan de praat kan geraken. De beste tip is gewoon je verstand op nul en zeggen: ‘Hey, ken ik je niet van ergens?’ dan zeg je gewoon dat je je vergist hebt en zo kan je vragen of hij niks wil drinken.

Hopelijk heb je er wat aan ! :upside_down_face:
groetjes XXX

Hey Celine

Hier zijn enkele tips om op iemand af te stappen.

Je kan kijken naar een leuke jongen en als hij kijkt ga je weg kijken. Zo ga je mysterieus worden en daar houden jongens van. Je kan hem ook gewoon een drankje aanbieden zodat je aan de praat kan geraken. De beste tip is gewoon je verstand op nul en zeggen: ‘Hey, ken ik je niet van ergens?’ dan zeg je gewoon dat je je vergist hebt en zo kan je vragen of hij niks wil drinken.

Hopelijk heb je er wat aan ! :upside_down_face:
groetjes XXX

Niet teveel nadenken.

Oh dit doe ik heel vaak, ik vind het echt leuk om met totaal onbekende jongens een gesprekje aan te knopen! Even denken. Als ik iets te drinken haal, ga ik meestal in mijn eentje, en begin ik te kletsen tegen de jongen die dan naast me staat. Of als ik aan het dansen ben en ik zie een jongen ook lekker los gaan. Maar eerlijk gezegd weet ik zo niet eens wat ik dan precies zeg, ik lul gewoon een verhaal :’)

Ik zorg dan dat ik met die jongen ga dansen. Beetje gek doen en zo komt er wel een gesprek uit bij mij. Je merkt snel genoeg wanneer een jongen geen interesse heeft, haha.

Ik heb dat laatst voor het eerst ooit gedaan. :stuck_out_tongue: maar het ging eigenlijk heel normaal. Beetje gekletst en gezegd dat ik met m’n vriendinnen nog naar een club gingen en of hij en z’n vriend mee wilden.

Een wingwoman werkt ook uiterst goed. Samen met een groep jongens gaan praten. Ik rook zelf niet, maar als de wingwoman rookt, kun je ook makkelijk contact leggen in het rook gebied. Vragen om een aansteker bijvoorbeeld. En als ik genoeg gedronken heb gaat het vanzelf. Heb mijn vriend zo leren kennen. :slightly_smiling_face:

deze

Huh wat dit vind ik het domste ooit

Na een paar drankjes stap ik meestal vanzelf wel op mensen af. Soms sleur ik mijn vriendin mee als ik geen zin heb om alleen met een jongen te praten en zij doet soms precies hetzelfde :’)
Jongens vinden het leuk als je zelfverzekerd overkomt dus gewoon erop af stappen.

Ja precies. Als je dat aan mij zou vragen zou ik je keihard in je gezicht uitlachen.

HAHAHAH MEEN JE DIT kom op hoe kun je zo extreem zijn, lach eerder jou uit met deze opmerking hahahah