Op hotel samen, wil hem verrassen

Heee meiden,

Mijn vriend en ik gaan in de herfstvakantie samen voor 3 dagen naar Amsterdam op hotel.
Omdat hij mij vaak verrast wil ik hem ook eens verrassen.
Ik wil iets leuks op de hotelkamer doen voor een leuke avond natuurlijk haha. :flushed:
Zat te denken aan iets met een wijntje, maar verder…?

Ook ben ik op zoek naar een beetje sexy/leuk jurkje.
Ik heb dat eerder gedaan, heb ik hem op de bank gezet in m’n kamer.
Heb ik hem geblinddoekt, mezelf omgekleed en zo met m’n gezicht naar hem toe op schoot gaan zitten.
Daaronder dan een leuk lingeriesetje en de blinddoek af, dit viel erg goed bij hem.

Maar wat zal ik dit keer doen? Hoe ga ik m’n jurkje showen en wat kan ik nog voor speciaals doen op onze hotelkamer?
En wat voor jurkjes vinden jullie passend? (Foto of link graag?)

Hoor graag van jullie!
Kus en slaap lekker! :hugs:

Heyhey

Kaarsjes rozeblaadjess sexy jurkje en een lapdance.
Daar moet hij wel verrast van worden ! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Hee hoi!

Superleuk en lief idee! Dit heb ik ook gedaan tijdens ons eerste nachtje weg samen. Toen droeg ik enkel een babydoll met stay ups en een paar hakken. Toen kwam ik nogal nonchalant de badkamer uitgelopen haha. Ik ga volgende maand ook een weekendje weg en ben van plan dit groter aan te pakken, hopelijk haal je hier wat inspiratie uit!

Wat ik dus ga doen: ik heb een zwarte satijnen kimono besteld bij de H&M (http://www.hm.com/nl/product/29996?article=29996-B#article=29996-A) die ik dan lekker speels openlaat. Daaronder draag ik dan een push up bh met een stringetje van doorzichtig kant, en daaroverheen een zwarte jarretel. (http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/other-acc-jarretel-black-91805-1.html) Daaronder weer zwarte stay up kousen en zwarte pumps.

Ik stuur hem dan naar de badkamer en zet overal kaarsjes neer, zet een spannend muziekje op en leg massageolie op het bed. (Ik heb er nog een aantal dingetjes bij maar die hou ik voor mezelf hehe, use your fantasy!) en dan roep ik hem naar buiten!

Ik vind op een hotel seksen al kinky genoeg

Ja, in de buitenlucht op het dak enzo.

:’)